Nokia 6310i erfaringer ønskes
Fra : randi

Dato : 12-02-04 11:57

Hej

Jeg overvejer at købe en Nokia 6310i som jeg bare skal bruge til alm.
telefonbrug. Har du kendskab til fordele/ulemper ved denne telefon, så
vil jeg gerne vide det inden jeg køber en.

Mvh Randi

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 12-02-04 22:05

randi wrote:
> [...]
> telefonbrug. Har du kendskab til fordele/ulemper ved denne telefon, så
> vil jeg gerne vide det inden jeg køber en.

Hej Randi.
Prøv at spørge i gruppen dk.teknik.telefoni.mobil. Der vil du nok have
størst chance for at få et godt svar, da det er der alle mobil-nørderne
sidder

--
Mvh.
Peter Bak

Fjern koen fra min e-mail ved direkte svar!

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 23-02-04 14:31

køb den... det er en konge tlf.!!!!!

--
Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.minvogn.dk
og ja min mail er : nospam@minvogn.dk

Fra : Jonas Worsøe

Dato : 16-03-04 01:05

randi wrote:
> Jeg overvejer at købe en Nokia 6310i som jeg bare skal bruge til alm.
> telefonbrug. Har du kendskab til fordele/ulemper ved denne telefon, så
> vil jeg gerne vide det inden jeg køber en.

En tidl. kollega har sådan en telefon, og hun havde den anke at den er
rigelig følsom overfor fugt. Den har det ikke godt med at ligge i en
jakkelomme, hvis det er regnvejr og rigtig fugtigt og klamt. Det er noget
med at displayet dugger, den bliver lidt langsom i koderne og vistnok endda
er gået ud af sig selv. Men hun har nu aldrig undersøgt det rigtigt, så det
jo være så meget andet. Men jeg har ved selvsyn (-hør?) erfaret at den havde
knaldgod lydkvalitet, og så er det jo rart at den har en fornuftig
størrelse, når man taler i den. F.eks. er den god at holde med skulderen.

Det med fugten er måske ikke noget problem, for Tænk+Test giver den topkar i
holdbarhed:
http://www.taenk.dk/tt/2002/tt25/mobil/skema/
http://www.taenk.dk/tt/2002/tt25/mobil/artikel/

/jonasw

Fra : Per Michael Peen

Dato : 12-04-04 21:29

> [...]
> telefonbrug. Har du kendskab til fordele/ulemper ved denne telefon, så
> vil jeg gerne vide det inden jeg køber en.

Har selv haft en 6310i i 2 år og den er super.

Hvis du ikke har noget at bruge alle de faciliteter som den indeholder så
find en anden og billigere tlf. da den ikke kan tåle at høre at der er
regnvejr i sahara.
Hvis de veninde ikke får coveret af og får den tøret dør den en langsom men
sikker død har prøvet det og det er ikke noget NOKIA vil dække på garantien
og næsten alle de fejl som der indleveres henføres til at der har været
væske tilstede i tlf..

Michael