Gode feriesteder for en familie med børn i~
Fra : Christian

Dato : 10-02-04 22:14

Hej,

Vi er en familie bestående af 2 voksne og 2 børn på hhv 4 & 7 år (piger),
som skal en kør-selv tur til Disneyland i Paris til sommer. Efter nogle dage
der vil vi gerne videre til et eller andet sted i Frankrig og helst på en
campingplads eller et feriecenter ved havet og ikke alt for langt fra Paris
(helst ikke mere end 800 km). Vi vil gerne bo godt (min 4 gerne 5 stjerner)
og det skal være i et mobile home, lejlighed, hytte eller lign.

Er der nogle der har gode erfaringer med steder som kan leve op til disse
krav ?

Hilsen

Christian

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-04 13:07

"Christian" <christian@whocares.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og det skal være i et mobile home, lejlighed, hytte eller lign.
>
> Er der nogle der har gode erfaringer med steder som kan leve op til disse

Prøv dk.fritid.rejse

Tina

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-04 18:29

> [...]
> og det skal være i et mobile home, lejlighed, hytte eller lign.
>
> Er der nogle der har gode erfaringer med steder som kan leve op til disse

Et godt forslag er Normandiet/Bretagne her er et par link.
http://www.hanses-campingsider.dk/bretagne.htm
www.tourismebretagne.com

f.eks. campingpladsen http://www.lecormoran.com/da0.html lige op ad utah
beach hvis det interessere dig. Eller
tp://www.camping-les-ammonites.com/ -
http://www.camping-cote-de-nacre.com/htgb/0001.htm

Halvejs mellem paris og normandiet kan i besøge monets have På denne
hjemmeside er der mange links til seværdigheder i Normandiet.
http://www.norrby.dk/camping/se_normandiet.htm

Hvis du lige vil checke vejret i caen så er her et webcam, du finder også et
til paris. http://www.caen.maville.com/pratique/webcam.asp?IN_cam=Caen

Vi ses måske på camping lecormoran

Med venlig hilsen
Jørn Bang