syning af tøj
Fra : Hansen

Dato : 10-02-04 19:47

Jeg vil høre om der ikke er nogen der kan sy noget tøj i store størrelser
uden at de skal have en helt herrrgard for det , da det ikke ligefrem er
penge jeg svømmer i .

Hilsen Gitte

Fra : Eskil Grønbek

Dato : 10-02-04 21:29

"Hansen" <gitte431@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> uden at de skal have en helt herrrgard for det , da det ikke ligefrem er

Hej Gitte

Hvad er en herregård?

Du kan evt. gå ind på vores hjemmeside www.trendzetters.com/tg-fashion og
tjekke vores tøj Der er til alle størrelser.

Venlig Hilsen

Eskil Grønbek
--
Tjen 60-100% ved salg af modetøj til kvinder
www.trendzetters.com/tg-fashion

Fra : Monsieur

Dato : 11-02-04 06:14

> [...]
> uden at de skal have en helt herrrgard for det , da det ikke ligefrem er

Jens

Fra : Hansen

Dato : 11-02-04 06:23

jeg bor i ribe

Fra : Monsieur

Dato : 11-02-04 06:38

> jeg bor i ribe
>
> "Monsieur" <lindberg@olesen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> størrelser

Kender en dejlig pige i Odense der syr for folk men om det dur ved jeg
ikke....

Jens

Fra : Hansen

Dato : 11-02-04 06:45

jeg er helt sikkert interesseret

Fra : Lene

Dato : 11-02-04 10:34

"Hansen" <gitte431@hotmail.com> skrev i en meddelelse > jeg er helt sikkert
interesseret

Hej, jeg vil bare lige sige, at jeg bor nord for Spjald, og har syet tøj til
en stor dame igennem en del år. Hun vælger selv model og stof.

Mvh. Lene

Husk at "fjerndette" fra min mailadresse ved svar.

Fra : Trinita

Dato : 11-02-04 17:17

"Hansen" <gitte431@hotmail.com> wrote in message
> Jeg vil høre om der ikke er nogen der kan sy noget tøj i store størrelser
> uden at de skal have en helt herrrgard for det , da det ikke ligefrem er
> penge jeg svømmer i .

Hej Gitte
Du kan evt tjekke min hjemmeside www.lisbethkristine.dk
Jeg har meget erfaring med at sy for andre mennesker, desuden er jeg under
uddannelse som modelsyer, så jeg kan også lave et personligt grundmønster
til dig.
VH Lisbeth
ps: Jeg bor i århus

Fra : steen

Dato : 07-03-04 08:56

"Trinita" <adads@olkajd.-dk> skrev i en meddelelse

> Hej Gitte
> Du kan evt tjekke min hjemmeside www.lisbethkristine.dk

Måske et billede eller to ville være til bare lidt info-- nok den mest
mindst infomative side jeg længe har set

Fra : Trinita

Dato : 07-03-04 18:16

"steen" <mail@mail.dk> wrote in message
> Måske et billede eller to ville være til bare lidt info-- nok den mest
> mindst infomative side jeg længe har set

Jeg arbejder som allerede på sagen, har taget en del billeder af det jeg har
lavet, men har dog ikke fået dem lagt ind endnu.
vh trinita

Fra : Nette

Dato : 17-03-04 09:13

"steen" skrev i en meddelelse
> Måske et billede eller to ville være til bare lidt info-- nok den mest
> mindst infomative side jeg længe har set

Så tjek den her, for sladderbladet "Kig ind". Men ok, der er da et par
billeder og der kan man da i det mindste tipse en ven, vælge den som
startside eller bestille et nyhedsbrev om siden.

http://www.kigind-online.dk/

Og ja, jeg ved godt det er et opslag i dk.fritid, men det er osse sundt at
grine i fritiden.

Nette