Blondeelastik
Fra : Erik M. Madsen

Dato : 08-02-04 12:09

Hej.
Min kone syr meget, og i den forbindelse vil hun gerne købe blondeelastik i
hele ruller. Nogen der ved, hvor på nettet man kan købe den slags.
Hilsen
Erik.

Fra : Marlene

Dato : 08-02-04 14:18

Hvad mener I med blondeelastik, blonde til bh, eller hvad?? Måske jeg kan
hjælpe, men skal lige vide lidt mere om hvad det bruges til.

Hilsen

Marlene

Fra : Erik M. Madsen

Dato : 08-02-04 15:49

Ja, selvfølgelig. Her er lidt mere udførligt.
Blondeelastikkerne skal være hvide, og have en bredde på 10 - 20 mm.
Ligeledes er hun interesserei i alm. elastikker på 5 og10mm bredde i hele
ruller, også i hvidt.
Hvis du har nogle links til, hvor dette kan købes vil det være meget fint.
Hilsen
Erik.

Fra : Marlene

Dato : 10-02-04 07:57

Har stadig ikke fået af vide hvad hun bruger blondeelastik til.

Jeg bor I Odense, og kan der købe i hele ruller. Forskellige former for
elastik. Hvad med
www.solbjergstofservice.dk

Fra : Erik M. Madsen

Dato : 10-02-04 19:11

Hej igen.
Tak for linket, der er vist nok noget der kan bruges.
Det er til BH kanter samt kanter på trusser.

Fra : Marlene

Dato : 10-02-04 21:31

Jeg syer selv rigtig mange bh'er med trusse til, og køber sort set alt ved
Solbjerg stofservice, hun har mange flotte blonder og gode elastikker.

Måske vi kan give hinanden gode ideer og råd.