MS Windows
briani 27239
Brænding af CD med WinXP ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 13-02-04 10:41

Hvordan brænder man egentlig en CD i WinXP? Jeg er på besøg hos en der
har WinXP, men intet direkte brænderprogram. Er der et program
indbygget i WinXP, hvormed man kan brænde/kopiere en CD?

Jeg mener at have hørt at det er muligt, men véd ikke hvordan og vil
være glad for en vejledning.

Claus

Fra : JSM

Dato : 13-02-04 11:30

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> indbygget i WinXP, hvormed man kan brænde/kopiere en CD?
>
> Jeg mener at have hørt at det er muligt, men véd ikke hvordan og vil

Klik på Start-knappen. tryk på "Hjælp og Support". Skriv "brænd cd" eller
"kopier CD" i søgefeltet og tryk på enter.

mvh
Jesper

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 13-02-04 14:38

"JSM" <1@2.dk> skrev i en meddelelse

> "Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej
Find de filer der skal brændes, marker, tryk med højre vælg send til drew
med brænder
Gunnar