Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Animerede giffer slukkes i Firefox
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-02-04 22:56

Er det mig, der er blind, eller er det ikke muligt at slå animerede
giffer fra i Firefox? Altså så de for eksempel kun afspilles én gang,
ligesom man kan det i Mozilla.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jacob Riis

Dato : 14-02-04 08:46

Kim Ludvigsen wrote:
> Er det mig, der er blind, eller er det ikke muligt at slå animerede
> giffer fra i Firefox? Altså så de for eksempel kun afspilles én gang,
> ligesom man kan det i Mozilla.

Jeg lavede en søgning på animated gifs i MozillaZine forummet. Se denne her
tråd http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=51943 hvad du skal gøre.

--
Jacob

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-02-04 09:27

Jacob Riis wrote:

> Jeg lavede en søgning på animated gifs i MozillaZine forummet. Se denne her
> tråd http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=51943 hvad du skal gøre.

Tak, men jeg skulle lige til at skrive, at jeg selv havde fundet en
løsning i form af en extension, som indeholder nogle af de ting som ikke
kom med i Firefox - den hedder, tada... Things They Left Out,
http://extensionroom.mozdev.org/more-info/ttlo.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Lars Raaby

Dato : 14-02-04 09:56

Kim Ludvigsen skrev bl.a.:

> [...]
> fundet en løsning i form af en extension, som indeholder nogle
> af de ting som ikke kom med i Firefox - den hedder, tada...

Hvilken mappe skal filen lægges ind i?

--
MVH Lars
- Far til en lille dreng

Fra : Jacob Riis

Dato : 14-02-04 10:03

[snip] Om TTLO extension

> Hvilken mappe skal filen lægges ind i?

Bliver TTLO extension ikke automatisk installeret når du tryker på "install
for Firefox" ? Det burde den.

--
Jacob

Fra : Lars Raaby

Dato : 14-02-04 11:24

Jacob Riis skrev bl.a.:
> [snip] Om TTLO extension

> Bliver TTLO extension ikke automatisk installeret når du
> tryker på "install for Firefox" ? Det burde den.

Nej den bliver bare hentet ned i en mappe på computeren.

--
Med venlig hilsen / Lars Raaby

Unix, MS-DOS, and Windows
(also known as the Good, the Bad, and the Ugly)

Fra : Lars Raaby

Dato : 14-02-04 11:27

Jacob Riis skrev bl.a.:
> [snip] Om TTLO extension

> Bliver TTLO extension ikke automatisk installeret når du
> tryker på "install for Firefox" ? Det burde den.

Doooh det var fordi jeg brugte IE og ikke firefox. Nu virker det.

/Lars
--
Min kone synes jeg er alt for nysgerrig - Eller det er i hvert
fald hvad hun skriver i sin dagbog.