mozilla
Fra : tommy olesen

Dato : 11-02-04 17:47

hej, jeg har downloadet mozilla - men det er jo ikke kun en browser, men har
både nyhedsgruppe / irc chat og lign... kan man ikke nøjes med at downloade
browseren ?

mvh, tommy

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 11-02-04 17:57

On Wed, 11 Feb 2004 17:46:38 +0100, tommy olesen wrote:

> hej, jeg har downloadet mozilla - men det er jo ikke kun en browser, men har
> både nyhedsgruppe / irc chat og lign... kan man ikke nøjes med at downloade
> browseren ?

Jo, så'n da.
Henter du Firefox, så er der ingen mail-, news- og irc-del med.
http://www.mozilla.org/products/firefox/

--
Mvh. Lars

Fra : Torben Nielsen

Dato : 11-02-04 18:01

tommy olesen wrote:
> hej, jeg har downloadet mozilla - men det er jo ikke kun en browser, men har
> både nyhedsgruppe / irc chat og lign... kan man ikke nøjes med at downloade
> browseren ?

Jo, men så hedder den Firefox.

http://www.mozilla.org/products/firefox/

Mvh.
Torben

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 11-02-04 22:24

Torben Nielsen skrev:

> Jo, men så hedder den Firefox.

Hvis man kun vil have en browser, vil jeg også foreslå Firefox. Men
man kan også fint vælge custom install ved Mozilla og så nøjes med
at installere browserdelen.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Kale Kop

Dato : 12-02-04 19:34

tommy olesen wrote:
> [...]
> både nyhedsgruppe / irc chat og lign... kan man ikke nøjes med at downloade

Du skal bare lade være med at aktivere mailen.
Meeeen postdelen er meget bedre end outlook alene fordi den har
indbygget spamfilter så man ikke bliver generet af dem.
Kalender og alt de andre ting man kan bruge i outlook findes også til
mozilla - se på mozilla.org

Fra : tommy olesen

Dato : 13-02-04 00:33

> Meeeen postdelen er meget bedre end outlook alene fordi den har indbygget
spamfilter så man ikke bliver generet af dem.

tak for svaret, når du nu nævner postdelen, hvad så med news-delen... kan
den f.eks afkode yENC, som er ved at blive standard i mange nyhedsgrupper -
outlook kan ikke...

mvh, tommy

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-02-04 01:20

"tommy olesen" <tho@stofanet.dk> skrev :

>tak for svaret, når du nu nævner postdelen, hvad så med news-delen... kan
>den f.eks afkode yENC, som er ved at blive standard i mange nyhedsgrupper -
>outlook kan ikke...

Mozillas newsprogram er ikke velegnet til binære grupper, den
understøtter ikke yENC og man kan ikke kombinere splittede filer.
--
Knud

Fra : tommy olesen

Dato : 13-02-04 09:25

> Mozillas newsprogram er ikke velegnet til binære grupper, den
> understøtter ikke yENC og man kan ikke kombinere splittede filer.
> --
> Knud

tak for den oplysning - altså tilbage til tredieparts-software

mvh, tommy olesen

Fra : Edmund

Dato : 21-02-04 07:35

tommy olesen skrev:

> tak for svaret, når du nu nævner postdelen, hvad så med news-delen...
> kan den f.eks afkode yENC, som er ved at blive standard i mange
> nyhedsgrupper - outlook kan ikke...

Man kan få et plugin eller sådan noget, til Outlook Express

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&threadm=3e1d885f%240%24154%24edfadb0f%40dread14.news.tele.dk&rnum=10&prev=/groups%3Fhl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DISO-8859-1%26q%3DyENC%2Boe%26meta%3Dgroup%253Ddk.*

--
Mvh Edmund

Fra : tommy olesen

Dato : 23-02-04 22:11