Hjemmenetværk via adsl ?
Fra : Mikael

Dato : 14-02-04 11:06

Jeg har en almindelig ADSL forbindelse fra TDC med en
Linksys BEFW1154 bredbåndsrouter og en trådløs
usb-netkort i den bærbare.
Både min stationære og min bærbare kører fint Internet, men
jeg vil gerne samtidig have lavet et internt netværk, så de
også kan dele printer, filer o.s.v.

Er der nogle der ved hvor der evt. kan findes en guide til hjælp.

Mikael
mj38@mail.danmark
Lav danmark om til dk i min mail

Fra : Anders Pedersen

Dato : 14-02-04 16:54

On Sat, 14 Feb 2004 11:05:45 +0100, "Mikael" <mj38@mail.danmark>
wrote:

> [...]
>også kan dele printer, filer o.s.v.
>
>Er der nogle der ved hvor der evt. kan findes en guide til hjælp.
Hvisket os er der på maskinerne

Hvis det er xp kan det gøres på følgene måde.

start>kontrolpanel>netværks forbindelse.
Og vælge guiden netværks installation

hvis det er andre windows versioner
skal der til føjes en NET-Beui protokol

dette gøres på begge maskiner så skulle netværk være instaleret.

--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen