Ekstra drev sammen med USB printer..
Fra : Svend Emil

Dato : 14-02-04 10:59

Hej !

Jeg har installeret min nye Brother DCP-4020C printer i Win XP DK, og når
jeg starter computeren, finder den printeren (hvilket jo er fint).
Men... Sammen med printeren finder den også et "drev" (som altså ikke er
der), men det ligger alligevel i Denne Computer. (drevet hedder enten (G:)
eller (H:))

Hvordan gør jeg så min computer kun finder printeren, og ikke også altid
dette ekstra "snyde" drev ??

--
--- Svend Emil ---

Fra : Svend Emil

Dato : 14-02-04 11:34

"Svend Emil" <hader@spam.ja> skrev i en meddelelse

> Hvordan gør jeg så min computer kun finder printeren, og ikke også altid
> dette ekstra "snyde" drev ??

Er lige kommet i tanker om at der også er kortlæser i min printer, så det er
sikkert derfor den gør det...

Men vil nu gerne deaktivere det alligevel...

--
--- Svend Emil ---

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 14-02-04 21:12

"Svend Emil" <hader@spam.ja> wrote:

>Er lige kommet i tanker om at der også er kortlæser i min printer, så det er
>sikkert derfor den gør det...
>
>Men vil nu gerne deaktivere det alligevel...

Hvorfor egentlig - Drevet gør vel ingen skade ???

Anyway; Når nu drevet hører til printeren vil jeg tro at du et sted i
printerdriveren har mulighed for at deaktivere kortlæseren ??

<mlr>

Fra : Svend Emil

Dato : 14-02-04 22:05

"Michael Rasmussen" <mic@NO_SPAMdou.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor egentlig - Drevet gør vel ingen skade ???

Nej, overhovedet ikke, men det er mere det at det får ikonet for "Sikker
fjernelse af Hardware" til at fremtræde i "tray'en"

--
--- Svend Emil ---

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 14-02-04 22:17

>Nej, overhovedet ikke, men det er mere det at det får ikonet for "Sikker
>fjernelse af Hardware" til at fremtræde i "tray'en"

Det er rigtigt - Men den ka' jo skjules så du i hvert ikke ser den

<mlr>

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-02-04 13:54

In article <402e8d73$0$30076$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
hader@spam.ja says...

> Nej, overhovedet ikke, men det er mere det at det får ikonet for "Sikker
> fjernelse af Hardware" til at fremtræde i "tray'en"

Med programmet EDloader kan du skjule de ikoner du ikke anvender
dagligt. Det giver et bedre overblik over tray'en.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Svend Emil

Dato : 15-02-04 13:56

> In article <402e8d73$0$30076$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
> hader@spam.ja says...

> Med programmet EDloader kan du skjule de ikoner du ikke anvender
> dagligt. Det giver et bedre overblik over tray'en.

Det hjælper ikke noget at skjule det, da jeg netop vil undgå at det kører,
heller ikke i "baggrunden".

--
--- Svend Emil ---

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-02-04 14:12

In article <402f6c49$0$30065$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
hader@spam.ja says...

> Det hjælper ikke noget at skjule det, da jeg netop vil undgå at det kører,
> heller ikke i "baggrunden".

Det "kører" _altid_, uanset hvor meget du skjuler det. Det er en del af
USB-supporten. Men bruger du omtalte software, så ser du det ikke før
det er nødvendigt (når du selv hiver det frem).

FUT:dk.edb.system.ms-windows

Fra : Nørholm

Dato : 14-02-04 13:43

Hej
Gå ind i
denne computer - egenskaber for det givne drev - hardware - egenskaber for
den enhed det drejer sig om - brug af enheden - deaktiver denne enhed.
VH
Nørholm

Fra : Svend Emil

Dato : 14-02-04 18:49

"Nørholm" <per.n.rasmussen@(fjern)stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> denne computer - egenskaber for det givne drev - hardware - egenskaber for
> den enhed det drejer sig om - brug af enheden - deaktiver denne enhed.

Mange tak for forslaget, men feltet med "Brug af enhed" er ikke aktiv (grå)
for netop denne enhed ! :(

--
--- Svend Emil ---