Skals mejeri!
Fra : Jørgen Lehmann

Dato : 14-02-04 10:37

Mon der skulle være nogen der ved hvem der var bestyrere på Skals mejeri i
perioden 1920 - 1935. Min morfar var i denne periode ofte på ferie hos
"familien" der, problemet er bare at jeg kan ikke finde ud af hvem denne
famile skulle være. Han var fra Værsløv ved Holbæk.

Hilsen

--
Jørgen Lehmann
E-mail: leman@post4.tele.dk

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 14-02-04 11:33

> Mon der skulle være nogen der ved hvem der var bestyrere på Skals mejeri i
> [...]
*************************************
Mejeristaten er udg. 1931
Niels Peter Larsen Forsingdal f. 24. okt.1875 i Raklev .v Kalundborg.
Mere biografi hvis interesseret.
Flemming Svendsen, Korsør

Fra : Jørgen Lehmann

Dato : 14-02-04 13:52

Hej Flemming!
Jamen alt der kan oplyse mere om personen modtages med kyshånd. Er der
omtalt en "Peter Julius Larsen Forsingdal" i mejeristaten?

Hilsen
Jørgen Lehmann

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 15-02-04 10:20

> [...]
> Jamen alt der kan oplyse mere om personen modtages med kyshånd. Er der
> omtalt en "Peter Julius Larsen Forsingdal" i mejeristaten?

Ork ja!
Hele mollevitten er sendt til din privatadresse.
Hilsen
Flemming Svendsen.