Bluetooth Driver mangles
Fra : Nyheder

Dato : 14-02-04 10:06

Hej alle

Min instalations cd til min lille usb Bluetooth er blevet væk i flytte rod.
Jeg vil høre om der var nogen der havde den samme som vil lægge den op i
dk.binaer. Jeg mener ikke at der var så meget data på cd'en så det skulle
være muligt.

Jeg har prøvet at hente diverse drivere fra deres hjemmeside men der får jeg
hele tiden et licens problem. Jeg har også skrevet til dem uden at få svar.
Såååå nu håber jeg at der her er nogen der kan hjælpe.

Spec.:
Bluetooth - USB
Billionton
USBBT02

Hilsen

Sten Sønderhousen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-02-04 15:29

On Sat, 14 Feb 2004 09:06:28 +0000, Nyheder wrote:

> [...]
> hele tiden et licens problem. Jeg har også skrevet til dem uden at få svar.
> Såååå nu håber jeg at der her er nogen der kan hjælpe.

Jeg har samme BT-enhed og bruger driverne fra denne side

http://www.bluez.org/

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Nyheder

Dato : 14-02-04 16:00

Hej Martin

> Jeg har samme BT-enhed og bruger driverne fra denne side
>
> http://www.bluez.org/

Sådan som jeg er det så er det et linux site. Kan de bruges under winXp?

HIlsen
Sten

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-04 17:39

Nyheder wrote:

> Sådan som jeg er det så er det et linux site.

Sådan som jeg ser det, så var det et vink om at bruge et andet OS..

> Kan de bruges under winXp?

Nix :)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-02-04 19:44

On Sat, 14 Feb 2004 17:39:11 +0100, Jens C. Hansen [Odense] wrote:

> Sådan som jeg ser det, så var det et vink om at bruge et andet OS..

Nej, ikke helt, men nu vi er ved emnet...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-02-04 19:44

On Sat, 14 Feb 2004 15:00:11 +0000, Nyheder wrote:

> Sådan som jeg er det så er det et linux site. Kan de bruges under winXp?

Nej det kan ikke bruges til XP, men jeg kunne ikke lige udlæse af dit
indlæg, at du brugte XP, så jeg tog bare udgangspunkt i det mest
naturlige for mig..

Fra : Nyheder

Dato : 14-02-04 20:05

> Nej det kan ikke bruges til XP, men jeg kunne ikke lige udlæse af dit
> indlæg, at du brugte XP, så jeg tog bare udgangspunkt i det mest
> naturlige for mig..

Hej Martin

Det er ok. Men har du instalations cd'en der fulgte med?

Hilsen

Sten

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-02-04 10:56

On Sat, 14 Feb 2004 19:05:22 +0000, Nyheder wrote:

> Det er ok. Men har du instalations cd'en der fulgte med?

Ja det har jeg. Mail mig evt.