beskyttelse af Flash filer
Fra : bo rattenborg

Dato : 23-04-01 20:30

Hvordan beskytter kan man bedst beskytte sine flash filer ?

Jeg mener at have læst noget om at filen tjekker lokal adresen eller lign. ?

mvh
Bo Rattenborg

Fra : Fredericia.CityIndek~

Dato : 27-04-01 20:33

Udover at sætte 'protect from import' i publish settings kan man kan loade
sine variable, og dermed meget af sin scripting fra en server, der kun
tillader request fra et bestemt IP nummer, eller med bestemt password..

Mvh.
M!chae( )enzen
Http://diktator.dk

?