centrere tekst
Fra : Poul Frederiksen

Dato : 13-02-04 23:32

Hej.

Jeg går på VUC for at lære at lave hjemmesider, vi bruger Front Page, jeg
har problemer med at centrere teksten jeg skriver i fotogallari, altså det
der står under tumps.
Er der nogle der kan hjælpe mig , læreren har givet op.

Fra : Lars Raaby

Dato : 14-02-04 22:17

Poul Frederiksen skrev bl.a.:
> [...]
> skriver i fotogallari, altså det der står under tumps.
> Er der nogle der kan hjælpe mig , læreren har givet op.

ROFL

--
MVH Lars
- Far til en lille dreng

Fra : Lars Raaby

Dato : 15-02-04 11:14

Poul Frederiksen skrev bl.a.:
> [...]
> skriver i fotogallari, altså det der står under tumps.
> Er der nogle der kan hjælpe mig , læreren har givet op.

Prøv det her

<P>elever lære web.</P></td>

hov her er jo også en fejl
<picture file-href="photogallery/photo10518/real_p.htm" />
<picture file-href="photogallery/photo10518/real_x.htm" />

der må ikke være / fjern dem. de høre til xhtml

hvis du ville lære at lave hjemmeside så kik på
www.hjemmesideskolen.dk eller www.html.dk

--
MVH Lars
- Far til en lille dreng

Fra : Ulrik Friis

Dato : 15-02-04 22:56

"Poul Frederiksen" <stor@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der står under tumps.
> Er der nogle der kan hjælpe mig , læreren har givet op.

Sørg for at teksten står i sin egen celle. Placér markøren i cellen,
højreklik og vælg Egenskaber for celle, i Vandret justering vælger du
Centreret.

Men rens først ud i tidligere forsøg på centrering, da der uden tvivl er
efterladt en masse kode, som forvirrer.

- u