Internet uden fastnetabo.
Fra : toy4wd@tiscali.dk

Dato : 13-02-04 22:59

Er det muligt at få internet uden fastnetabo. eller ?

mvh Flemming

Fra : Spangkuk

Dato : 14-02-04 01:16

<toy4wd@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Er det muligt at få internet uden fastnetabo. eller ?

Yep, Cybercity.

Spang

Fra : S

Dato : 14-02-04 02:20

toy4wd@tiscali.dk skrev news:CKbXb.7295$Cl4.1136@news.get2net.dk
> Er det muligt at få internet uden fastnetabo. eller ?

Udover det bl.a. leveres af CyberCity som http://ADSL.dk er Internet via
kabelnettet også uden indflydelse på fastnettet fx. Stofanet.

Fra : Dyl

Dato : 14-02-04 18:19

<snip>
> Udover det bl.a. leveres af CyberCity som http://ADSL.dk
</snip>

Det passer vist ikke? Udklip fra deres hjemmeside under FAQ:

"Hvilke krav skal være opfyldt, inden jeg bestiller Gør Det Selv-løsningen?

Før du vælger en Gør Det Selv-løsning, er det vigtigt at visse krav, er
opfyldt:
a.. Du skal have en fastnet-telefon"

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-02-04 18:23

"Dyl" <dyl@city.dk> skrev :

>Det passer vist ikke? Udklip fra deres hjemmeside under FAQ:
>
>"Hvilke krav skal være opfyldt, inden jeg bestiller Gør Det Selv-løsningen?

Man skal have teknikkerbesøg, hvis man ikke har fastnettelefon og
derfor kan en gør det selvløsning ikke bruges.
--
Knud

Fra : S

Dato : 14-02-04 19:09

Dyl skrev news:c0lla3$1qrn$1@news.cybercity.dk
> Det passer vist ikke? Udklip fra deres hjemmeside under FAQ:

Selvfølgelig passer det.

> [...]
Selv-løsningen?

> Før du vælger en Gør Det Selv-løsning, er det vigtigt at visse krav, er

Ja og? At du ikke kan gøre det selv, betyder bare at du skal have hjælp,
ikke at det er umuligt.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-02-04 09:56

<toy4wd@tiscali.dk> wrote in message
> Er det muligt at få internet uden fastnetabo. eller ?

Sonofon Bredbånd
Cybercity ADSL
Tiscali ADSL PRo
diverse Mobiludbydere

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 14-02-04 22:05

Hej

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

><toy4wd@tiscali.dk> wrote in message

>Sonofon Bredbånd
>Cybercity ADSL
>Tiscali ADSL PRo
>diverse Mobiludbydere

Og hver gang ovennævnte spørgsmål bliver besvaret glemmer man at
bemærke: "Såfremt den pågældende udbyder har sit eget udstyr på
pågældende central" ! Og det er meget langt fra tilfældet overalt,
faktisk er det kun på de større centraler i byerne. - På de resterende
er det _kun_ TDC der er tilstede, og det betyder krav om fastnetelefon,
også selv om det er en af de andre udbydere der (videre)sælger
produktet.

Jeg syntes det er ret væsentligt at få med, det er jo ikke alle der bor
i større byer

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Carsten JvT

Dato : 16-02-04 12:48

<toy4wd@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at få internet uden fastnetabo. eller ?
>
> mvh Flemming

Det er teknisk set ikke et krav. Problemet er at mange internet udbydere
også har fastnet telefon abonnement løsninger, og for at tjene lidt ekstra,
KRÆVER de, at man skal have en fastnet telefon ved siden af.

Carsten

www.badazz-danes.dk - Ghost Recon