Unlock af 3100 med Orange
Fra : Glen Madsen

Dato : 13-02-04 20:05

Hej jeg kender en gut der gerne vil have unlocked sin nye 3100 med Orange
abb. Vi fandt så et unlock prg. på nettet, men der er ingen option for at
vælge Orange i danske udbydere, kører Orange på en anden operatørs net?

Med venlig hilsen.
Glen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-02-04 20:15

Glen Madsen skrev:

> [...]
>abb. Vi fandt så et unlock prg. på nettet, men der er ingen option for at
>vælge Orange i danske udbydere, kører Orange på en anden operatørs net?

Står mobilix der? Orange hed i mobilix i "gamle dage".

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - k(l)ik forbi...

Fra : Glen Madsen

Dato : 13-02-04 20:21

> Står mobilix der? Orange hed i mobilix i "gamle dage".

Nej desværre heller ikke, der står kun Sonofon, TDC og Telia :/

Glen

Fra : Th Frydensberg

Dato : 13-02-04 20:28

Glen Madsen wrote: