Info om program på DR1
Fra : Jimmie Andersen

Dato : 23-04-01 20:03

DR-Derude: Manden og hestene

Søren Ryge Petersens program om manden i Norge, der stadig behersker
den ældgamle kunst at uddanne en hest til arbejde i mark og skov.
Og så er det endda jyske heste!
Tilrettelæggelse: Søren Ryge Petersen.

Sendes på Torsdag (26/4) kl 20.30 og igen Fredag (27/4) kl 15.50

Fra : Claus Bilstrup

Dato : 24-04-01 11:06

Hej "Jimmie"

Tak for meddelsen....havde du ikke oplyst det her ..havde jeg nok ikke fået
det at se....fjernsyn er ikke det jeg dyrker allermest......GOD IDE..

hilsen Gitte