Problem med nokia 7210
Fra : Henrik Egeberg

Dato : 13-02-04 18:37

Hej.
Jeg er ved at købe en brugt nokia 7210.
Mit problem er så bare at mit simkort (telmore), som virker i min nuværende
tlf. ikke fungere helt optimalt i nokia 7210. Jeg kan godt både sende og
modtage sms, bare hverken modtage eller foretage opkald.
Hvad kan jeg gøre ??
Mvh. Sandra

Fra : Anders Skalsted - ww~

Dato : 13-02-04 19:02

"Henrik Egeberg" skrev i en meddelelse

> Jeg er ved at købe en brugt nokia 7210.
> Hvad kan jeg gøre ??

lade være med at købe den , da det godt kunne lyde som om den var spærret på
Imei nummeret...dvs. at den muligvis er stjålet !

Med Venlig Hilsen

Anders Skalsted - Din Personlige Unlocker
http://www.dinunlocker.dk

Fra : Henrik Egeberg

Dato : 14-02-04 08:46

Hej igen

Den har været stjålet men er kommet tilbage til ejer igen.

Mvh
Sandra

Fra : Th Frydensberg

Dato : 14-02-04 12:04

Henrik Egeberg wrote:

> Hej igen
>
> Den har været stjålet men er kommet tilbage til ejer igen.

Så skal den jo aflyses , den er jo stadig spærret !
/th

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-02-04 12:07

Henrik Egeberg skrev:

>Den har været stjålet men er kommet tilbage til ejer igen.

Tja, hvis den stadig er meldt stjålet, så er det jo her problematikken
ligger. Desværre hører man, at det er noget af en kamp at få ordnet!

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - k(l)ik forbi...

Fra : Henrik Egeberg

Dato : 14-02-04 19:55

Tak for oplysningerne

Sandra

Fra : helloo.dk

Dato : 13-02-04 21:14

"Henrik Egeberg" <henfjern@fjernimage.dk> wrote in message
>Jeg kan godt både sende og
> modtage sms, bare hverken modtage eller foretage opkald.

Du kan prøve at putte et Sonofon kort i telefonen. Hvis du bliver smidt af
nettet er det fordi den er lidt for "varm"

--
Gratis unlock af DCT4 telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller