Den nyeste udgave af hjemmesiden - kapitel~
Fra : Jens Martin Knudsen

Dato : 13-02-04 17:48

Hej igen NG

Jeg blev desvære ikke helt færdig før indlægget ved en fejl 40
blev afsendt, derfor som jeg tidliger har skrevet!!!

Hvordan sikre jeg mig at brugeren altid ser den nyeste udgave af
hjemmesiden og ikke en gammel fra cashen. Jeg ved at følgende
kunde løse problemet.
(<meta http-equiv="Expires" content="Sun, 22 Feb 2004 23:00:00
GMT">)
Metoden syntes bedst hvis en side opdateres med jævne
intervaller, det gør min hjemmeside ikke. (fra 2 dage til flere
måneder).

Den aktuelle hjemmeside er for vores lille teatre
www.katakomben.dk

mvh/jmk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne