Blad
Fra : Ken Larsen

Dato : 13-02-04 16:14

Hejsa!

Jeg aner intet om heste, men vil gerne vide om der findes nogen blade om
stutterier eller heste?

Håber nogen kan hjælpe.

--
MVH
Ken Larsen

Fra : Mette

Dato : 13-02-04 16:37

Hej

Prøv MånedsMagasinet Hest og Ridehesten.

Der findes også et hav af gode hestebøger - hvis du siger, hvad du mere
præcist er interesseret i, er der uden tvivl mange, der kan give dig tips
til de rigtige bøger.

Mvh
Mette

Fra : Ken Larsen

Dato : 13-02-04 17:14

Det er fordi at jeg har gjort et medlem af europaparlamentet opmærksom på at
den irske regering giver ulovlige skatteundtagelser til stutterier, og hun
er nu gået videre med sagen til kommissionen, men samtidig spurgte hun mig
om jeg kendte nogen blade for stutterier og heste som hun kunne skrive nogen
artikler i.

Så primært nogle blade som henvender sig til den erhvervslige del af
hestebranchen.

--
Mette <no.spam@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:402cef17$0$95026$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Anet

Dato : 13-02-04 17:27

Jeg ved ikke om bladet Hippologisk Tidskrift stadig eksisterer.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Mette

Dato : 13-02-04 19:30

"Anet" <aneteng FJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg ved ikke om bladet Hippologisk Tidskrift stadig eksisterer.

Det er vist det, der hedder Ridehesten i dag - Rideheste/Hippologisk, har
jeg hørt det kaldt.

Mvh,
Mette

Fra : Mette

Dato : 13-02-04 19:34

Okay, så er det vist de to blade, du skal have fat i. MånedsMagasinet Hest
udgives af Dansk Landbrug, http://www.dlmedier.dk/siab.asp?o_id=14210, og
Ridehesten/Hippologisk af Dansk Rideforbund, http://www.ridehesten.com.

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 14-02-04 14:38

"Mette" <no.spam@privat.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Ridehesten/Hippologisk af Dansk Rideforbund, http://www.ridehesten.com.

Hvis du ringer og spørger pænt, kan du sikkert få tilsendt nogle ældre
eksemplarer af de forskellige blade udgivet af Jørgen Bak Rasmussen.
Telefonnummeret står på hjemmesiden http://www.ridehesten.com

Mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Mette

Dato : 14-02-04 18:36

Hej

"Trond Øyvind Hermansen" <oyvind.hermansen@iname.com> skrev i en meddelelse
> Hvis du ringer og spørger pænt, kan du sikkert få tilsendt nogle ældre
> eksemplarer af de forskellige blade udgivet af Jørgen Bak Rasmussen.
> Telefonnummeret står på hjemmesiden http://www.ridehesten.com

Ja, og ellers prøv biblioteket.

Mvh,
Mette

Fra : Ken Larsen

Dato : 16-02-04 21:19

Jeg takker mange gange for jeres venlighed.