HJÆLP: Scanner software til HP ScanJet 4P
Fra : Kim Jensen

Dato : 23-04-01 20:11

Hej

Jeg har en dejlig ScanJet 4P, men jeg mangler et stabilt scanner-program
til Windows 2000, HP's DeskScan går konstant ned, og deres PrecisionScan
kan kun installeres på Windows 95/98.

Findes der andre programmer jeg kan bruge ?

/Kim
ICQ: 112174386

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 23-04-01 21:40

PrecisionScan som fulgte med til min 6300C er W2K kompatibelt, men om
du kan bruge det til din 4P ved jeg ikke!

Mvh. Brian

Fra : Kim Jensen

Dato : 24-04-01 06:33

Som jeg skrev så har jeg prøvet de originale HP programmer, uden held, og
søgte derfor et alternativ ... Og de nyeste PrecisionScan kan kun
bestilles fra HP support, de kan ikke downloades.

/Kim

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 24-04-01 12:14

Min scanner er helt ny så den PrecisionScan som følger med er den
samme som den du kan bestille fra HP og er lavet til W2K. Har tjekket
det da jeg ellers ikke havde købt produktet.

Spørgsmålet er bare om de ikke er modelafh.??