Bedste grafikkort til spil (cs) ?
Fra : Martin Nielsen

Dato : 13-02-04 15:12

Hejsa

Hvad er det bedst - radeon eller gforce?
Jeg vil have et nyt ... vil give max. 1.500 kr.

Mange tak.

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-04 15:18

Martin Nielsen skriblede:
> Hejsa
>
> Hvad er det bedst - radeon eller gforce?
> Jeg vil have et nyt ... vil give max. 1.500 kr.
>
> Mange tak.

prøv news:dk.edb.hardware.grafikkort

--
/Gevaldi

Fra : Mig

Dato : 13-02-04 15:26

"Martin Nielsen" <synderen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Hvad er det bedst - radeon eller gforce?
> Jeg vil have et nyt ... vil give max. 1.500 kr.
>
> Mange tak.

er nok ligemeget,da CS ikke kræver det vilde...Det kører 75-99 FPS på et
GF2MX200 med en Duron 750 og lidt tweakeri,,så alt over det..køb ihvertfald
et DX9 kompatibel kort...Radeon 9600 og opefter understøtter DX9...ved ikke
hvor Geforce kortene starter med DX9....men mit eget GF4TI4200 understøtter
ikke DX9....

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 13-02-04 19:59

Mig wrote:
> er nok ligemeget,da CS ikke kræver det vilde...

Det er rigtigt at det er et forholdsvist gammelt spil, meen hvis man kører i
højere opløsninger tror jeg nu nok et GF2 MX vil få lidt problemer...

--
Mvh/Martin K
2 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Mogens

Dato : 13-02-04 15:56

On Fri, 13 Feb 2004 15:11:49 +0100, "Martin Nielsen"
<synderen@hotmail.com> wrote:

>Hejsa
>
>Hvad er det bedst - radeon eller gforce?
>Jeg vil have et nyt ... vil give max. 1.500 kr.

Det kort hvor du får mest for pengene lige nu
er nok et Radeon 9600 XT.
Du kan få sådan et med 256 MB RAM for
kun 1250 kr hos Midtdata.
Jeg har selv købt sådan et for få dage siden
og det kort kan virkeligt præstere noget.

mvh Mogens

Fra : Henrik Sahl

Dato : 14-02-04 19:19

"Martin Nielsen" <synderen@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa
>
> Hvad er det bedst - radeon eller gforce?
> Jeg vil have et nyt ... vil give max. 1.500 kr.

http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/03/12/30/2230208

Mvh
Henrik