Mouseware 9.27 problemer
Fra : Allan K

Dato : 23-04-01 20:07

Jeg har købt den nye logitech trådløse optiske mus og har derfor været
nødt til at installere mouseware 9.27. Dette gør at jeg ikke kan holde
højre og venstre museknap inde samtidig. Dette er nødvendig at kunne
gøre i f.eks. spil som black & white hvor H&V knapperne holdt inde
samtidigt bruges til at zoome og andre ret så essentielle muligheder
for at bevæge sig rundt. Problemet opstår også i en baneeditor til
spillene unreal og nreal tournament, kaldet unrealed, hvor man bruger
H&V knapperne til at zoome med. Det der rent faktisk sker er at de
opfører sig som de normalt gør ( i den gamle mouseware 9.00) men kun i
ca. et halv sekund. Så skal jeg give slip på begge knapper for at
kunne gøre det igen. Er der nogen her der har samme problem og
muligvis en løsning?
Jeg bruger win2k og har bundet dobbeltklik til miderste knap og har
sat tommelknappen til standard (back knap)

--
MvH Allan Kjærgaard

Fra : Søren Løbner

Dato : 23-04-01 22:28

Jeg bruger bare whell til zoom fungrer fint
men det er da rigtigt at det skal da virke, er der i øvrigt nogen der ved om
mousever. 9.00 (som pt. er den eneste til win2k) understøtter
OptiCordless???

--
Søren Løbner
Mailto: lobner@pc.dk

Fra : Allan K

Dato : 24-04-01 18:58

On Mon, 23 Apr 2001 23:28:06 +0200, "Søren Løbner" <lobner@pc.dk>
wrote:

>Jeg bruger bare whell til zoom fungrer fint

øv! Tror jeg geninstallerer win2k....for det har virket før....suk

>men det er da rigtigt at det skal da virke, er der i øvrigt nogen der ved om
>mousever. 9.00 (som pt. er den eneste til win2k) understøtter
>OptiCordless???
Det gør den ikke, prøvede nemlig med 9.00 driverne først, og der er
midter knappen og tommelknappen ikke understøttet.....

--

Allan K
AKA GigaShadow(Co30)

Fra : Allan K

Dato : 25-04-01 22:01

On Tue, 24 Apr 2001 19:57:32 +0200, Allan K <gigashadow@hotmail.com>
wrote:

>øv! Tror jeg geninstallerer win2k....for det har virket før....suk

Windows geninstalleret...helt friske drivere (9.27) og den gør det
stadigvæk....suk....så må jeg hive support på logitech's
hjemmeside....
--
Allan K AKA GigaShadow(Co30)
website: http://www.gigashadow.dk