Hvor finder jeg en Delphi 4 installation
Fra : mtg

Dato : 13-02-04 13:47

Jeg skal bruge Delphi 4 til at vedligeholde et gammelt stykke SW.
Der var en install. CD med Alt Om data for ca. 4 år siden, men jeg har ikke
CD'en, hvor finder jeg den? eller kan jeg downloade en installation fra
nettet et sted?
Er der nogen der ligger inde med Delphi 4 og evt. kan sende mig en kopi?
Det SKAL være delphi 4, ikke en nyere.
Håber nogen kan hjælpe

Fra : Calle.

Dato : 13-02-04 17:11

mtg wrote:
> [...]
> Er der nogen der ligger inde med Delphi 4 og evt. kan sende mig en
> kopi? Det SKAL være delphi 4, ikke en nyere.

hvad kan den som de andre ikke kan?

--
Calle

Fra : Calle.

Dato : 13-02-04 17:15

mtg wrote:
> [...]
> Er der nogen der ligger inde med Delphi 4 og evt. kan sende mig en
> kopi? Det SKAL være delphi 4, ikke en nyere.

Lån "Alt om data" fra december 2000 på biblioteket

--
Calle