Køb af PC133 ram til Duron 800
Fra : Niels

Dato : 23-04-01 20:11

Er der et fabrikat som kan anbefales eller køber jeg bare det
billigste.

Mvh. - Niels

Fra : René Jensen

Dato : 23-04-01 23:05

Niels wrote:
> Er der et fabrikat som kan anbefales eller køber jeg bare det
> billigste.

Der skulle ikke være noget galt i at købe det billigste PC133 RAM til
private, men jeg ville jo nok kigge efter noget RAM med en garanti på 5+
år, der kan ske uheld, men disse ting skulle være yderst sjældne.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Vendetta

Dato : 24-04-01 07:03

Jeg er rimelig glad for Apacer..