Hvor finder jeg FrontPage ????
Fra : Jeppe

Dato : 13-02-04 13:46

Jeg kører med Windows XP PRO og MS office XP pro, jeg har indstalleret begge
CDer, men kan ikke finde FP, i de gamle versioner af Office var de da med,
skal FP købes separat?

Jeg ville blive meget taknemmelig for et svar, da jeg er bedst til at lave
hjemmesider i FP.

Hilsen Jeppe

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 13-02-04 15:23

"Jeppe" <apollo@jes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal FP købes separat?
>
> Jeg ville blive meget taknemmelig for et svar, da jeg er bedst til at lave

De nye versioner af officepakken (Office XP og Office 2003) indeholder ikke
FrontPage - her skal du have nogle udvidede udgaver, jf. MS' hjemmesider -

Den sidste store officepakke, der indeholdt FP var Office Premium (2000) -
siden har man skulle købe pakken separat eller have nogle meget dyrerere
pakker - men se selv på microsofts hjemmeside omkring Office-pakkerne.
Den pakke du angiver har ikke FP med.
--
ahw

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-02-04 09:56

Arne H.Wilstrup wrote:
> De nye versioner af officepakken (Office XP og Office 2003)
> indeholder ikke FrontPage - her skal du have nogle udvidede udgaver,
> jf. MS' hjemmesider -

> Den pakke du angiver har ikke FP med.

Jeg ved ikke, hvad det er jeg har, men det er en udgave af Office XP, og den
har også FP.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 15-02-04 14:58

Hvis du har Office XP med ´Frontpage, kan det formentlig kun være tale om
enten: Microsoft Office XP- Professionel Special edition eller Microsoft
Office Developer - se
http://www.microsoft.com/danmark/products/office/xp/prodinfo/

-
ahw