hvilken netbørs tilbyder "autohandel"
Fra : Sune

Dato : 13-02-04 04:21

Hejsa...
Jeg søger en netbørs, eller hvad det nu hedder, som tilbyder mulighed
for at sælge/købe aktier efter min forudprogrammering. Jeg ved det
findes i udlandet men ved ikke hvilke danske som tilbyder det. Og
generelt vi jeg gerne have råd om hvilken netbørser som er attraktive
for den lille investor.
Tak.

Fra : bamse

Dato : 13-02-04 12:22

"Sune" <sunemiltersen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> for at sælge/købe aktier efter min forudprogrammering. Jeg ved det
> findes i udlandet men ved ikke hvilke danske som tilbyder det.
[SNIP]
Det gør alle børser....Det kaldes for at "indlægge et stop(profit/loss)"

Og
> generelt vi jeg gerne have råd om hvilken netbørser som er attraktive
> for den lille investor.

[SNIP]
De amerikanske markeder og det svenske. Det danske marked er amatøragtigt og
der er ingen volumen/likviditet.