Hvilket bluetooth headset?
Fra : Esben

Dato : 13-02-04 02:24

Hej!

Overvejer at anskaffe T610 (eller 6310i) men i hvert fald et BT headset.

Har fået Chameleon anbefalet men det er vist kun til højre øre!

Nogen der ved om SonyEricssons HBH-65 kan bruges på begge øre?

- og om man kan cykle med det, for det er et must!

vh

esben

Fra : Asboe

Dato : 13-02-04 14:35

Esben skrev i meddelelsen:
<1g92p5q.w6ja0i1ys8hfkN%esha@nospamget2net.dk>

>Overvejer at anskaffe T610 (eller 6310i) men i hvert fald et BT headset.

>- og om man kan cykle med det, for det er et must!

Jeg har et Logitech headset, jeg bruger det bl.a. når jeg cykler.
Microfonen sidder tæt ved munden og der kan sættes en vindhætte på
(extra følger med).
Fungere både med Ericsson T39 og bærbar computer.

--
Hilsen Asboe

Fra : Esben

Dato : 13-02-04 16:56

Asboe <asboe_fjernmig@get2net.dk> wrote:

> Jeg har et Logitech headset, jeg bruger det bl.a. når jeg cykler.
> Microfonen sidder tæt ved munden og der kan sættes en vindhætte på
> (extra følger med).
> Fungere både med Ericsson T39 og bærbar computer.

Tak for svaret, jeg forstår dog ikke rigtig om den vindhætte følger med
eller ej?

Og er lydkvaliteten tilfresstillende i begge ender?

vh

esben

Fra : Asboe

Dato : 13-02-04 18:01

Esben skrev i meddelelsen:
<1g93sqh.1jy98p91nm45o8N%esha@nospamget2net.dk>

>Tak for svaret, jeg forstår dog ikke rigtig om den vindhætte følger med
>eller ej?
>
>Og er lydkvaliteten tilfresstillende i begge ender?

Ja til begge

--
Hilsen Asboe

Fra : Esben

Dato : 14-02-04 10:46

Asboe <asboe_fjernmig@get2net.dk> wrote:

> Ja til begge

Hvor har du købt dit headset? Via logitechs danske netforhandler
eller...?

vh esben

Fra : Asboe

Dato : 14-02-04 19:21

Esben skrev i meddelelsen:
<1g9577b.p9of0tjzywj6N%esha@nospamget2net.dk>

>Hvor har du købt dit headset? Via logitechs danske netforhandler
>eller...?

Pc-lager tror jeg det hedder- i Århus - til 600 kr.

Ellers søg i edbpriser.dk

--
Hilsen Asboe

Fra : Esben

Dato : 16-02-04 09:37

Asboe <asboe_fjernmig@get2net.dk> wrote:

> Pc-lager tror jeg det hedder- i Århus - til 600 kr.
>
> Ellers søg i edbpriser.dk

Super - tak! billligere end det jeg så!

vh esben

Fra : JMo.

Dato : 13-02-04 18:06

Esben wrote:

> Har fået Chameleon anbefalet men det er vist kun til højre øre!

Korrekt.

> Nogen der ved om SonyEricssons HBH-65 kan bruges på begge øre?

Det kan det.