PCI problem på soltek bundkort
Fra : Jesper R

Dato : 12-02-04 21:17

Kan nogen hjælpe? Jeg har 2 identiske bundkort (i hver sin pc) Soltek
SL-75FRV, hvor den ene ikke kan finde noget i PCI-slottene! Et uskyldigt
netværkskort kan jeg ikke installere på den ene - men på den anden vupti,
netværkskort installeret.
Har nogen haft lign. erfaringer eller kan hjælpe mig??

Jesper

Fra : Mig

Dato : 12-02-04 21:28

"Jesper R" <jmrasmussen@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> netværkskort installeret.
> Har nogen haft lign. erfaringer eller kan hjælpe mig??

sikkert din PCI controller som er kaput.
Min brors gamle Aopen bundkort gjorde det samme med et Netkort
Netkort virkede fint i en anden maskine.

Fra : Jesper R

Dato : 12-02-04 21:48

"Mig" <mig@mig.dk> wrote in message

> "Jesper R" <jmrasmussen@image.dk> skrev i en meddelelse

> sikkert din PCI controller som er kaput.
> Min brors gamle Aopen bundkort gjorde det samme med et Netkort
> Netkort virkede fint i en anden maskine.

Tak for dit hurtige svar!
PCI controller kaput - Hvad betyder det? Nyt bundkort eller hvad skal
skiftes?
På forhånd tak!

Jesper

Fra : Mig

Dato : 12-02-04 22:14

> Tak for dit hurtige svar!
> PCI controller kaput - Hvad betyder det? Nyt bundkort

Ja desværre....

Fra : Olesen

Dato : 12-02-04 22:42

> [...]
> netværkskort kan jeg ikke installere på den ene - men på den anden vupti,

De sidder i samme pci slot ?

Fra : Jesper R

Dato : 12-02-04 23:06

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message

> "Jesper R" <jmrasmussen@image.dk> skrev i en meddelelse
>

> De sidder i samme pci slot ?

Alle 5 PCI slots er prøvet!
Hvis spørgsmålet er forstået korrekt!

Fra : Olesen

Dato : 13-02-04 00:25

"Jesper R" <jmrasmussen@image.dk> skrev i en meddelelse news:RMSWb.89153

> Alle 5 PCI slots er prøvet!
> Hvis spørgsmålet er forstået korrekt!

Så kan du nu kun glæde dig over, et Soltekboard
ikke koster alverden *S*.