Søgemaskinerne må ikke fange siden?
Fra : HDJ

Dato : 12-02-04 19:50

Hej NG
Hvordan kan man undgå at søgemaskinerne fanger indholdet af en side, når
siden ikke ønskes udbredt? Det skal være forbeholdt en lille sluttet kreds
(med password opstart som er lavet). Jeg ved godt man bare kan lave det i
billed filer, men det er noget upraktisk.
De øvrige sider er tilmeldt søgemaskinerne!
Jeg bruger FP2000
Mvh
HJ

Fra : MegaStone

Dato : 12-02-04 23:07

Brug frames.

Mvh, Steen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-02-04 02:35

Hvis det kræver password at se siden kan søgemaskinerne ikke se den.

Fra : Per Christoffersen

Dato : 13-02-04 10:06

> [...]
> billed filer, men det er noget upraktisk.
> De øvrige sider er tilmeldt søgemaskinerne!

Denne side kan nok hjælpe dig lidt af vejen:
http://www.google.dk/intl/da/remove.html

/Per

Fra : HDJ

Dato : 13-02-04 19:10

Hej og tak for hjælpen!
Jeg tror det letteste for mig at bruge denne løsning:
http://www.google.dk/intl/da/remove.html

Mvh HJ