Ang. køb af et webcam
Fra : Krøyer

Dato : 12-02-04 19:24

Da jeg står og skal til at købe mit første webcam, ville jeg blot høre om
nogle har nogle gode/dårlige erfaringer med webcams, som de har lyst til at
give videre?

Jeg sidder med en 1024/512 forbindelse. Hvad bør jeg købe for et webcam? Jeg
sidder lidt med den fornemmelse at man meget nemt kan komme op og købe mere
end man reelt har brug for. Altså det man i det store hele er interesseret i
er jo ikke så meget andet end et flydende billede over messenger. Er vel alt
i alt villig til at betale en 500-mand sådan cirka.

Håber i kan/har lyst til at give et par anbefalinger.

Fortsat god dag.

Venlig hilsen
Henrik Krøyer

Fra : "> Allan

Dato : 13-02-04 00:29

> [...]
alt
> i alt villig til at betale en 500-mand sådan cirka.

Logitech Pro 4000
Det eneste der duer - den prisklasse.

Mvh
Allan

Fra : Lars

Dato : 13-02-04 12:27

"Krøyer" <hsk84@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
alt
> i alt villig til at betale en 500-mand sådan cirka.
>
> Håber i kan/har lyst til at give et par anbefalinger.

Philips laver klart de bedste Web-Cams.
Hvis du ønsker det kan jeg sende dig en html fil med specs og div.

http://www.stargazing.net/david/toucam/
http://www.cloudynights.com/astrophotography/toucam2.htm

Jeg tror at prisen er omkring 600 og det er en pris hvor du får meget mere
kvalitet for pengene end hvis du køber Logitech som vi også har haft.

Lars

Fra : Ivan G

Dato : 13-02-04 16:01

> [...]
alt
> i alt villig til at betale en 500-mand sådan cirka.
>
> Håber i kan/har lyst til at give et par anbefalinger.

Har du et analogt videokamera er den bedste løsning at købe et tunerkort.
Kan uden problemer bruges som webcam og levere mange gange bedre kvalitet
end nogen alm. webcams.

Skal det absolut være en webcam lignende ting, vil jeg give Lars ret i at
philips leverer fornuftige produkter til prisen.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-02-04 17:01

In article <c0gfl2$dbq$1@news.net.uni-c.dk>, hsk84@hotmail.com says...

> Håber i kan/har lyst til at give et par anbefalinger.

Creative WebCam NX Ultra

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen