Tele2ADSL billigst?
Fra : No1

Dato : 12-02-04 13:58

Jeg skal anbefale en ADSL forbindelse til et familiemedlem. Ping tider
er ikke det vigtigste, det skal bare virke ok til e-mail og webbrowsing.

Tele2 sælger en 512/128 forbindelse til 340kr. / måned, er det det
billigste man kan få?

Fra : jesper

Dato : 12-02-04 14:04

se lige på www.tiscali.dk

Fra : No1

Dato : 12-02-04 14:20

> se lige på www.tiscali.dk

Tak. Så bliver det nok dem. Håber de har styr på regningerne (eller var
det Telia - eller både Telia og Tiscali?).

Fra : Selcuk Kömürcü

Dato : 12-02-04 14:30

Du kan også opleve problemer hos dem. Jeg har været kunde hos dem før hvor
de ikke kunne finde ud af at sende regningen rigtigt. Så skal man til at
snakke frem og tilbage med dem. Men det var også sidste år, så det kan være
de er blevet bedre (må man da håbe). Det lykkedes i det mindste at opsige
linien uden de store problemer.

Mvh
Selcuk

Fra : Kevin Simpson

Dato : 12-02-04 14:38

Jeg har Tiscali 512/128 til kr. 295,- om måneden med moms.
Det er billigt og produktet udemærket..
Har dog lige haft en uge med småproblemer. De er dog tilsyndeladende løst
nu..

Mvh. Kevin

Fra : Kim Jensen

Dato : 12-02-04 17:31

> [...]
> er ikke det vigtigste, det skal bare virke ok til e-mail og webbrowsing.
> Tele2 sælger en 512/128 forbindelse til 340kr. / måned, er det det

Afhængig af mængden af surf' kunne man også overveje forbrugsafregenet ADSL
hos TDC til kr. 135/mdr i grundbeløb. Hvis så trafikken viser sig at være
for høj efter en måned eller 2 kan man jo opgradere til et fastprisprodukt.

Kim Jensen
// NewsCaster.dk // R2DVD.com // Port80.biz //

Fra : mansen

Dato : 13-02-04 20:15

> [...]
> er ikke det vigtigste, det skal bare virke ok til e-mail og webbrowsing.
>
> Tele2 sælger en 512/128 forbindelse til 340kr. / måned, er det det

Hejsa
jeghar lige fået tele 2 til 340 kr om måneden troede jeg men de finder jo
hurtigt på noget så prisen kan du ikke regne med så jeg har sagt det op igen