S: Pumpgun
Fra : Henrik Lumholdt Søre~

Dato : 12-02-04 13:49

Mossberg 835 pumpgun, kaliber 12/89, matbruneret m. olivengrønt, syntetisk
skæfte, 1/2 choke (udskiftelig). Pæn og velholdt.
HBO 2000,- Evt. byt med halvautomat.
Henrik tlf. 22318506

Fra : Lasse

Dato : 12-02-04 13:55

Jeg vil måske gerne bytte. JEg har en halvautomat, flot og velholdt også. En
franchi 500 . Efter min mening et meget godt våben. Min bror og jeg har
begge haft en af dem.. Og uden funktionsfejl ... Det er en 12/70 Og til mig
er den nu for lille, da jeg sidder på ringkøbing fjord, og tager sydpå efter
gæs ..

Er det noget ?`Skriv bare her, eller på min privat mail
LasseNOSPAM@postbilen.dk Slet nopspam i mail .

Jeg bor i Herning ...

Mvh. LAsse

Fra : Henrik Lumholdt Søre~