Klasser i linux
Fra : Skovge

Dato : 12-02-04 10:21

Jeg har programmeret en del c++ til windows, men skal nu lave noget til
linux - i den forbindelse vil jeg erklære nogle klasser, men hvordan
foregår det i linux - laver jeg bare mine klasser i en selvstændig fil,
og så includer den i min main, eller skal der noget ekstra til?

Fra : db

Dato : 12-02-04 12:08

On Thu, 12 Feb 2004 10:21:03 +0100
"Skovge" <skovge@lite.dk> wrote:

> Jeg har programmeret en del c++ til windows, men skal nu lave noget
> til linux - i den forbindelse vil jeg erkl_re nogle klasser, men
> hvordan foreg_r det i linux - laver jeg bare mine klasser i en
> selvst_ndig fil, og s_ includer den i min main, eller skal der noget
> ekstra til?

Du gør bare som du plejer. Det er jo Standard C++ der bestemmer hvordan
du skal gøre, ikke OS'et.

mvh
db