Advarsel: PC Nøglen
Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 12-02-04 05:28

Jeg blev ringet op af en ung mand der sagde han var sælger for noget der hed
PC Nøglen.
Hna sagde det var et stort hit i Sverige og Norge.
Det skulle hjælpe brugere med at få det optimale ud af deres computere.
Problemet er bare at der ikke findes noget om det på google. Så jeg tvivler
på at det eksisterer. Jeg tror nærmere det er en en der ville høre om der
var nogle PC'ere at stjæle i mit hus.
Så bliver i ringet op vil jeg opfordre alle til at svare "Jeg har ingen
computer!"
Men bare fordi google ikke kan finde noget betyder det jo ikke at det ikke
eksisterer. Så jeg vil bare høre: Er der nogen herinde der har hørt om "PC
Nøglen"?

X-post:dk.forbruger, dk.edb.hardware

FUT: dk.edb.hardware
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
_____________________________________
This mail was scanned by Norton Antivirus

Fra : Mygind

Dato : 12-02-04 10:34

Thomas Nørgaard wrote:
>Så jeg vil bare høre: Er der
> nogen herinde der har hørt om "PC Nøglen"?

Jo det eksistere, jeg fik et prøvetilbud for et halvt års tid
siden.
Selvom jeg ikke accepterede, forhindrede det dem ikke i at sende
regninger.

Mvh Mygind

Fra : Afterburner

Dato : 12-02-04 18:39

Hej

Jo, PC Nøglen eksisterer skam godt nok. Jeg har lige modtaget
min første leverance. Virker til at være et helt ok produkt !

Mvh
Jens

Fra : Steen Hansen

Dato : 13-02-04 00:42

On Thu, 12 Feb 2004 18:38:59 +0100, "Afterburner"
<jens.hansen@(nospam)webspeed.dk> wrote:

> [...]
>
>Jo, PC Nøglen eksisterer skam godt nok. Jeg har lige modtaget
>min første leverance. Virker til at være et helt ok produkt !

Og hvad skal man så lige bruge dem til????

Steen

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 15-02-04 19:38

"Afterburner" <jens.hansen@(nospam)webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jo, PC Nøglen eksisterer skam godt nok. Jeg har lige modtaget
> min første leverance. Virker til at være et helt ok produkt !

Hvad er det for et produkt? En nøgle til at låse PC´en?

/Kenneth Iversen