iic-fil ?
Fra : Allan[2300]

Dato : 12-02-04 02:23

Hej gruppe.

Jeg har et problem med en fil. Den kalder sig iic og har et tal bagi, f.eks
icc7. Denne fil prøver at få adgang til nettet. Jeg blokerer for den hver
gang, men ligeså snart comp'en er genstartet, prøver den igen at komme på
nettet, bare med et andet tal bagi. Filen ligger sig i C:\documents and
settings\Allan\lokale indstillinger\temp og i C:\windows\prefetch. Jeg
sletter den fra begge steder hver gang comp'en er startet op, men ligeså
snart den er genstartet er filen der igen.
Er der nogen der ved hvad det er for en fil, og om jeg ka' slippe af med den
for tid og evighed ? Jeg har iøvrigt også søgt på den i
systemregistreringsdatabasen, og der ligger den ikke. Håber at nogen ka'
hjælpe, for jeg er sq ved at være godt træt af den møgfil !

//Allan.

---

Fra : Allan[2300]

Dato : 12-02-04 02:26

Allan[2300] wrote:
> [...]
> systemregistreringsdatabasen, og der ligger den ikke. Håber at nogen
> ka' hjælpe, for jeg er sq ved at være godt træt af den møgfil !

Rettelse, filen kalder sig iic med et tal bagi og *ikke* icc, som jeg er
kommet til at skrive.

//Allan.

---

Fra : Martin Rytter Jensen

Dato : 12-02-04 10:36

Prøv at læse lidt på de her to sider:

http://www.kephyr.com/spywarescanner/library/adgoblin.foontext/index.phtml
http://www.computercops.us/postt15976.html

/Martin

Fra : Allan[2300]

Dato : 12-02-04 13:05

Martin Rytter Jensen wrote:

> Prøv at læse lidt på de her to sider:
>
> http://www.kephyr.com/spywarescanner/library/adgoblin.foontext/index.phtml
> http://www.computercops.us/postt15976.html
>
> /Martin

Hm hm, det ser jo ret spændende ud. Takker tusind gange for begge link, jeg
*er* allerede i gang !

//Allan.

---