Hvilken Scanner
Fra : TOBIAS / JULIE NORDG~

Dato : 23-04-01 19:03

Er jeg i forkert gruppe??
ellers:
Vi er på jagt efter en scanner i 1000.- klassen. Den skal bruges til hjemligt brug..(altså til lidt skole opgaver og den slags)
Den må ikke være for stor, dem vi har kigget på i div. forretningen spænder fra nogle kæmpe klodser til små og lave uden nævneværdig forskel i scanningsflader. (er der en forskel der er værd at bide mærke i. ?)
Er der nogle der har nogle erfaringer med specifikke modeller / mærker?

Venlig hilsen Julie og Tobias

--
Posted from richardson.uni2.net [129.142.7.104]

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 23-04-01 19:39

Prøv at kigge efter en Agfa scanner. De laver nogle fornuftige ting i
den prisklasse...

Mvh. Brian

"TOBIAS / JULIE NORDGAARD / CARØE" <tobias_julie@get2net.dk> wrote in
message news:000701c0cc20$ca07c320$4bf6fea9@titanic...

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 23-04-01 20:31

>"TOBIAS / JULIE NORDGAARD / CARØE" <tobias_julie@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:000701c0cc20$ca07c320

>Vi er på jagt efter en scanner i 1000.- klassen.
snip
>Er der nogle der har nogle erfaringer med specifikke modeller / mærker?

Hej!

Jeg har selv en Canon N650U som jeg er rigtig godt tilfreds med, hvad
kvalitet og komfort angår. Tjek evt. stortesten af scannere i Datatid
nr. 4/2001 (se den fx på biblioteket, eller vent et par dage og download
den fra itsvar.dk)

Læs også tests af scannere på:

www.itsvar.dk/artikler/artikel_info.asp?artikel_id=2275&soegeord=3400

og

www.itsvar.dk/artikler/artikel_info.asp?artikel_id=1316&soegeord=3400

mvh.
Peter

Fra : JayBee

Dato : 24-04-01 16:07

"TOBIAS / JULIE NORDGAARD / CARØE" <tobias_julie@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:000701c0cc20$ca07c320$4bf6fea9@titanic...
[...]

Hej Julie og Tobias
Jeg vil også forslå en AGFA. En AGFA e20 koster 899,- Den er rigtig god til
hjemlig brug. Software som følger med (ScanWise) er et rigtigt godt
program - nemt, hurtigt, godt resultat.
Man kan godt føle sig fristet til at vælge en Canon fordi de er så flade.
Men de går også på kompromis med kvaliteten. (Med mindre du vælger den til
1.999) Med en AGFA får du en lidt størrer scanner men du får FULD kvalitet.
Vælg selv...
Jakob Baunsgaard

Fra : ZUM

Dato : 24-04-01 18:29

Ingen nævner HP ???
Personligt er jeg på udkig efter en ScanJet 3400C eller en 4300C, men det er måske en dårlig ide?

mvh Jan

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 24-04-01 20:35

HP laver også fornuftige scannere, men jeg ved ikke om de kan følge
med i den prisklasse. Jeg har selv en 6300C, som jeg er ovenud
tilfreds med, men det er jo en lidt anden prisklasse!

Mvh. Brian