Billig T610
Fra : dj

Dato : 11-02-04 20:08

Hej NG

Så lige ud af øjenkrogen på tv, at T610 var på tilbud til 99,-

Nogen som kan be- eller afkræfte det??

(Kan godt ske jeg så forkert, men det lignede sonofon som havde tilbudet)

/Frank

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-02-04 20:51

On Wed, 11 Feb 2004 20:07:49 +0100, dj wrote:

> Så lige ud af øjenkrogen på tv, at T610 var på tilbud til 99,-

Mon ikke det har været leje hos L'easy?

> (Kan godt ske jeg så forkert, men det lignede sonofon som havde tilbudet)

Tror du så forkert... men ej sikker.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : kvabben

Dato : 11-02-04 20:56

"dj" <test@testesen.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Så lige ud af øjenkrogen på tv, at T610 var på tilbud til 99,-

Det er Sonofon's nye forretningsmodel, hvor de lejer mobiltelefoner ud,
hvormed man så kan bytte til ny og bedre løbende. Prisen på 99 kr er derfor
pr. måned - desværre :(

mvh
holst

Fra : Thore

Dato : 11-02-04 21:01

On Wed, 11 Feb 2004 20:07:49 +0100, "dj" <test@testesen.dk> wrote:

> [...]
>
>Nogen som kan be- eller afkræfte det??
>
>(Kan godt ske jeg så forkert, men det lignede sonofon som havde tilbudet)

Hvis det var Sonofon glemte du nok et 15-tal...foran...
1599,- med Debillos..

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen

(fjern eventuelle 'Z'-er hvis du mailer direkte)

Fra : dj

Dato : 11-02-04 22:35

Ok, tak....tænkte heller ikke det kunne passe!

Men fedt hvis det var sandt

/Frank