Hansol 900P
Fra : Kick

Dato : 23-04-01 18:48

Kan nogen sige mig hvad denne skærm kører af hz i 1280*1024...? Der må være
nogen derude som har denne monitor! :)

Iøvrigt; Jeg har en Hansol 17AX - som kan køre 1280*1024 som max. Dog vil
Win2000 under ingen omstændigheder lade den køre mere end 1024*768... meget
irriterende. Kan man på nogen måde tvinge Windows til at køre en højere
opløsning?

-- Kick

----
Family is life, let's party for it!

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 23-04-01 18:56

"Kick" <noonewillgetthis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan nogen sige mig hvad denne skærm kører af hz i 1280*1024...? Der må
være
> nogen derude som har denne monitor! :)

Ja, eller internet. For på hansols hjemmeside kan du se, at skærmen er
designet til at køre 85 Hz i denne opløsning.
Du kunne jo selv tage et kig på
http://www.hansol-uk.com/whatcanibuy/professional/900p.htm

mvh.
Peter

Fra : Nitros

Dato : 25-04-01 19:03

>Ja, eller internet. For på hansols hjemmeside kan du se, at skærmen er
>designet til at køre 85 Hz i denne opløsning.
>Du kunne jo selv tage et kig på
>http://www.hansol-uk.com/whatcanibuy/professional/900p.htm

Det er i hvert fald det jeg kører på min, man kan manuelt gå op til 92
hz, men det giver andre problemer, og 85 hz står da også fint skarpt!

Nitros