hvornår sker det
Fra : Den vamle mand

Dato : 11-02-04 13:46

hej
jeg fik et dejlig kuld hvalpe i mandag , børnene er helt vilde og vil gerne
vide hvor mange dage der går , før end de åbner øjnene ???
Jeg mener selv 4-6 dage

Kab
www.sitecenter.dk/jagtanja

Fra : Battlefield´s

Dato : 11-02-04 13:53

"Den vamle mand" <pa2@skriv post på engels.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
gerne
> vide hvor mange dage der går , før end de åbner øjnene ???

Hej
Man plejer, at sige omkring 11. dagen får de øjne.
Men det kan nok godt variere lidt. Vi har selv opdræt af siameserkatte og de
bliver ofte født med åbne øjne, eller åbner dem i løbet af et par dage, men
hundene er åbenbart lidt senere udviklet i den retning..
Hilsen Vibeke

Fra : Michael Tidemand

Dato : 11-02-04 16:13

Hejsa

"> jeg fik et dejlig kuld hvalpe i mandag >

Så må det være schæferhvalpe siden de er dejlige, Ok tager du ikke
nogle billeder af dem ?? Er det Anja der har fået hvalpe ??

Tillykke

Michael

Fra : Den vamle mand

Dato : 11-02-04 16:31

Ja det er Anja og hun har fået appetitten igen -herlig at se !
og der ligger billeder på hendes website

Kab
"Michael Tidemand" <michael.tidemand.nielsen@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:402a4668$0$29362$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 05-03-04 13:59

> jeg fik et dejlig kuld hvalpe i mandag , børnene er helt vilde og
vil gerne
> vide hvor mange dage der går , før end de åbner øjnene ???
> Jeg mener selv 4-6 dage

OK inden man overhovedet overvejer hvalpe har mener jeg at det bør
forventes at man har sat sig ind disse elementære ting .. ..
hils fra Ami

Fra : Susanne Andreasen

Dato : 05-03-04 17:31

Hej.