PQI RAM modul
Fra : René Jensen

Dato : 11-02-04 02:06

Jeg sidder med et PQI RAM modul, hvortil jeg gerne vil sætte de optimale
indstillinger i BIOS (CAS Latency osv.), men jeg kan ikke finde nogen
reference til disse indstillinger på PQI's egen hjemmeside *suk* det er
ikke lige så let som hos Kingston :(

Anyways, jeg kan oplyse følgende info:
PQI PC-133 SDRAM modul på 512MB

To serie-nr.(?) kan ses på RAM modulet:
MS3812UPS / T28A3-01D3

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 11-02-04 11:15

> [...]
> indstillinger i BIOS (CAS Latency osv.), men jeg kan ikke finde nogen
> reference til disse indstillinger på PQI's egen hjemmeside *suk* det er

Det mest optimale er vel at sætte indstillingerne så lavt som muligt?
( http://piv.nu/17/ ).
Hvis ikke computeren kører stabilt, må du jo sætte dem lidt tilbage
igen.

- Lene

Fra : René Jensen

Dato : 11-02-04 12:23

Lene Skov Mikkelsen wrote:
> Det mest optimale er vel at sætte indstillingerne så lavt som muligt?
> ( http://piv.nu/17/ ).
> Hvis ikke computeren kører stabilt, må du jo sætte dem lidt tilbage
> igen.

Nu tænkte jeg mere på om nogen havde en reference, så jeg undgik at
skulle prøve mig frem, det ville være del nemmere IMO.

Med venlig hilsen,
René Jensen