Næsten ingen lyd fra AC97 (SiS 7012)
Fra : per f andersen

Dato : 11-02-04 00:16

Hej Ng
Jeg ved ikke lige om dette er et hardwareproblem eller om det er Windows.

Jeg har med de indstillinger jeg har nu tidligere kunnet få rimelig lyd ud
af mine 2 løse højttalere.
Der er indbygget lydkort på motherboard: AC97
Nu har jeg fået mig en fladskærm med indbyggede højttalere og nu er lyden så
lav, så den kun lige er hørbar ved max. styrke! Jeg har svært ved at tro, at
det ikke skulle kunne blive bedre, for SÅ dårlige kan de indbyggede
højttalere ikke være!
Det samme har for øvrigt været tilfældet ved tilslutning af almindelige
høretelefoner til lydudgangen - næsten ingen volumen.

I alle indstillinger jeg kan finde (kontrolpanel) er lyd sat til max.

mvh per

Fra : per f andersen

Dato : 11-02-04 00:44

per f andersen" <pfanewxx@tele2adxxl.dk> skrev

> [...]

at

> det ikke skulle kunne blive bedre, for SÅ dårlige kan de indbyggede

Arghh!

Jeg havde kigget efter lydjusteringsmuligheder på skærmen, men har overset
dem!!!

De var der - så nu er der mere lyd. Men hvilken lyd

Men nu er jeg godt nok skuffet.

Ganske vist var jeg godt klar over, at det langtfra var HiFi, mem at det var
så ringe havde jeg ikke troet!!

Mvh per