Hvilken model??
Fra : Funnyboy

Dato : 10-02-04 20:17

Hej

Jeg har en Nokia 62210 som jeg egentlig er meget glad for men ville nu gerne
ha mig en ny model.
Men hvilken skal jeg købe? Det skal være en nokia.
Men syntes ik at de har styr på en skid i TDCbutikken.
Mit eneste krav til telefonen er at den har de samme funktioner som 6210
har. D.v.s. Kalender og Wap. Hvad der ellers er i den er bare extra fyld*G*

Nogen der måske kan hjælpe??

Evt. en side der kan sammenligne mobiler?

Preben

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 11-02-04 00:52

> Evt. en side der kan sammenligne mobiler?

www.nokia.dk
Mvh
Anders O

P.S. har leget lidt med 6600, det synes jeg er en fed mobil, men prisen er
jo også derefter.

Fra : loller

Dato : 11-02-04 10:33

www.mobilvalg.dk