Hoover-knapper kan ikke ses
Fra : Verner Stormgaard

Dato : 10-02-04 20:02

Hvad skal man indstille i IE 6.0 for at se de hoover-knapper Frontpage 2000
kan lave?
De viser sig kun som en ramme med et sort + på hvid baggrund i det øverste
venstre hjørne.

Hilsen Verner

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-02-04 20:32

"Verner Stormgaard" <verners@pc.dk> skrev :

>Hvad skal man indstille i IE 6.0 for at se de hoover-knapper Frontpage 2000
>kan lave?

Installerer en javafortolker på http://www.java.com/en/download/.

Følger ikke med IE mere og vil heller ikke gøre i evt. kommende
versioner.

Bedste råd: find noget andet at lave menuer med, da mange ikke
ønsker at kunne bruge java af forskellige grunde.
--
Knud

Fra : Verner Stormgaard

Dato : 11-02-04 00:01

> Installerer en javafortolker på http://www.java.com/en/download/.

Tak for svaret, det vil jeg gøre.

> Følger ikke med IE mere og vil heller ikke gøre i evt. kommende
> versioner.

Det har jeg hørt noget om. Noget med at MS tabte retten til at lade det være
en del af IE.

> Bedste råd: find noget andet at lave menuer med, da mange ikke
> ønsker at kunne bruge java af forskellige grunde.

Tager jeg fejl, eller findes der 2 slags Java? Programmeringssprog og
javascript. Sidstnævnte kender jeg og det kan jeg sagtens se. Bruger det
selv en del til bl.a. slideshow.

Hilsen Verner

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-02-04 00:54

"Verner Stormgaard" skrev :

>Tager jeg fejl, eller findes der 2 slags Java? Programmeringssprog og
>javascript. Sidstnævnte kender jeg og det kan jeg sagtens se. Bruger det
>selv en del til bl.a. slideshow.

Ja, java og javascript er to vidt forskellige ting.

Populært sagt er java et program, der skal køres i en
javafortolker mens javascript afvikles i brugerens browser.
--
Knud