ZyXEL ZyAIR B-1000v2 erfaringer
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 10-02-04 17:09

Hej i gruppen,

Har hørt om at Zyxel skulle have vundet en test i Privat computer som bedste
trådløse produkt.

Har kikket lidt på Zyxel Zyair B-1000v2 (hvad betyder forresten v2)

Det skulle være et accesspoint med et par gode antenner på.

Har her i gruppe en sådan kørende, så vil jeg gerne høre lidt erfaringer med
den.

Hvor god er den til at "bryde" gennem vægge, afstand man stadig kan modtage
signal.

Skal gennem vægge i mit eget hus, 30 meter og ind hos genboen.

Er det inde for hvad den kan. Evt. hvad type sende/modtager skal han sætte
på hos ham, så bedste signal opnås.

haug

begin 666 1x1.gif
$5 $`.P``
`
end

Fra : Johnny Haugaard

Dato : 10-02-04 17:15

Hov glemte lige

Eller findes der anden model eller mærker der har bedre antenner

haug