Universal Telecom?
Fra : Hans Paulin

Dato : 10-02-04 16:57

....hørte i dag, at to kunder hos Universal Telecom ka snakke gratis med
hinanden om aftenen og søndagen (samt spare en halvtredser ved
oprettelsen)...

....jeg har i øjeblikket en Favorit-aftale hos TDC og dermed Beskedrobot,
"Vis nummer" samt Besked-svar (eller hvad det nu er det hedder)...vil
disse 3 ting blive berørt af et skift fra TDC til Universal Telecom?

....har nogen noget at sige om dét - samt om Universal Telecom som sådan?
Hans

Fra : Carina

Dato : 10-02-04 19:02

"Hans Paulin" <glem@det.invalid> wrote in message

> ...har nogen noget at sige om dét - samt om Universal Telecom som sådan?

Jeg bruger Universal Telekom til udenlandssamtaler, og har kun gode
erfaringer med dem.

VH
..Carina

Fra : Hans Paulin

Dato : 10-02-04 19:08

Carina skrev:

> Jeg bruger Universal Telekom til udenlandssamtaler, og har kun gode
> erfaringer med dem.

Tak!
Hans

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 10-02-04 22:42

Hej

"Hans Paulin" <glem@det.invalid> wrote:

>...hørte i dag, at to kunder hos Universal Telecom ka snakke gratis med
>hinanden om aftenen og søndagen

Hm, det må vist være en "and" ! - Jeg bruger dem til alle samtaler, og
har gjort siden deres debut på det Danske marked, og jeg har intet
hørt/set om gratis samtaler, og et check på deres hjemmeside og
prisliste fortæller da også noget andet.

http://www.uvtc.com/timepiece/denmark/price/private_price.asp?jezik=danish

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Hans Paulin

Dato : 10-02-04 22:51

Ole Rasmussen skrev:

> [...]
> hørt/set om gratis samtaler, og et check på deres hjemmeside og
> prisliste fortæller da også noget andet.

....hmnn...

....det var ud fra hukommelsen, at jeg kaldte dem "Universal Telecom";
årsagen var dén, at jeg hos min søster fik forevist en skrivelse sendt
ud med regningen fra et firma af den art, hvoraf det fremgik, at der var
tale om et tilbud som dét jeg har nævnt...

....men de hedder måske noget andet...
Hans

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-02-04 00:40

Hans Paulin skrev:

> [...]
>ud med regningen fra et firma af den art, hvoraf det fremgik, at der var
>tale om et tilbud som dét jeg har nævnt...

Næh, den er vidst god nok - har lige fået følgende mail fra dem:

Subject: RING GRATIS TIL VENNER OG FAMILIE!

RING GRATIS TIL
VENNER OG FAMILIE!

Vidste du at du allerede ringer gratis?
Universal Telecom har indført at du siden 1. februar 2004 ringer
gratis i din fritid* til alle vores nuværende kunder** i Danmark uden
ekstra omkostninger for dig – og vi har stadig landets laveste
minutpriser!

Introducer nye kunder og ring gratis sammen!
Nu kan det virkelig betale sig at anbefale Universal Telecom til
venner og familie. Ikke nok med at de sparer penge på
telefonregningen, men nu kan I også ringe til hinanden helt gratis og
ubegrænset i fritiden.

Send et elektronisk postkort til alle dem du vil ringe gratis med.

KLIK HER OG SEND POSTKORTET NU!

Send gratis postkort!
Vælg imellem 8 sjove motiver.
*Fritid er alle hverdage 19 til 07, fra lørdag kl 19, hele søndagen og
til mandag morgen kl 07 samt alle helligdage. Der opkræves ikke
opkaldsafgifter, når der ringes gratis.
**Dette tilbud gælder kun for kunder med fast forvalg/automatisk 1029.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - k(l)ik forbi...
Telefonnumre (i serier) til salg:

Fra : Hans Paulin

Dato : 11-02-04 07:28

Lasse Hedegaard skrev:

> Næh, den er vidst god nok - har lige fået følgende mail fra dem:
>
> Subject: RING GRATIS TIL VENNER OG FAMILIE!

Hvad er jeres erfaringer med firmaet; er man ude i noget Telia, Tiscali
e.l.?

> **Dette tilbud gælder kun for kunder med fast forvalg/automatisk 1029.

....hvad er alternativet til dette; er der forskellige abonementsformer?

....og i givet fald: er der noget man kan anbefale / fraråde?
Hans

Fra : Claus E Beyer

Dato : 12-02-04 10:10

"Hans Paulin" <glem@det.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvad er jeres erfaringer med firmaet; er man ude i noget Telia, Tiscali
> e.l.?

Ja, jeg har det eksempelvis sådan at jeg selv skal trykke 1029 foran nummeret
ved hvert opkald for at ringe gennem Universal Telecom. Jeg har forstået det
således, at tilbuddet om gratis samtaler derfor ikke gælder for mig.

-cb

Fra : Hans Paulin

Dato : 12-02-04 11:25

Claus E Beyer skrev:

> [...]
> nummeret ved hvert opkald for at ringe gennem Universal Telecom. Jeg
> har forstået det således, at tilbuddet om gratis samtaler derfor ikke

....dét er osse hvad jeg har fået oplyst; for at kunne ringe gratis skal
du bruge det såkaldte "faste forvalg" - og opkaldet skal være til en
anden kunde hos UT...
Hans

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 11-02-04 23:07

Hej

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

[klip]
>**Dette tilbud gælder kun for kunder med fast forvalg/automatisk 1029.
[klap]

Ok, dér har vi så forklaringen (på at jeg intet har hørt om tilbuddet)
jeg benytter _ikke_ fast forvalg hos dem, men taster 1029 ved hvert
enkelt opkald.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Hans Paulin

Dato : 11-02-04 23:19

Ole Rasmussen skrev:

> jeg benytter _ikke_ fast forvalg hos dem, men taster 1029 ved hvert
> enkelt opkald.

....hvad er fordelen for dig ved ikke at vælge "fast forvalg"?
Hans

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 12-02-04 23:16

Hej

>...hvad er fordelen for dig ved ikke at vælge "fast forvalg"?

Egentlig ikke nogen, men jeg har en aftale hos TDC som bevirker at jeg
ikke kan ha' fast forvalg hos andre udbydere, eller rettere havde
(Duét/Favoritaftale).

I praksis har det dog ingen betydning, idet mit telefonsystem (ISDN)
automatisk sender 1029 foran alle opkald, så i praksis taster jeg kun
det alm. 8 cifrede nummer, resten går af sig selv.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Hans Paulin

Dato : 13-02-04 00:00

Ole Rasmussen skrev:

> jeg har en aftale hos TDC som bevirker at jeg
> ikke kan ha' fast forvalg hos andre udbydere, eller rettere havde
> (Duét/Favoritaftale).

....okay!
Hans

Fra : Carina

Dato : 11-02-04 22:21

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> wrote in message

> [...]
> hørt/set om gratis samtaler, og et check på deres hjemmeside og
> prisliste fortæller da også noget andet.

Det stod på min regning jeg modtog den anden dag, det med de gratis samtaler
abonnenter imellem. Har desværre smidt det ud.

VH
..Carina

Fra : Steen Christensen

Dato : 12-02-04 12:52

Hej Hans.
Acn kunder kan snakke sammen gratis hele døgnet, dit abonnement
bliver ved tdc, din beskedsvar og favoritaftale skal slettes, men
du kan beholde vis nummer og få øvrige services, det eneste ACN
overtager er din taletid, gratis at flytte derover, gratis at
flytte tilbage, og INGEN bindingsperiode.

Mvh Steen C.

Fra : Henrik

Dato : 18-02-04 04:17

"Steen Christensen" <steen-heidi@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> overtager er din taletid, gratis at flytte derover, gratis at
> flytte tilbage, og INGEN bindingsperiode.

SÅDAN - det er nemlig rigtigt Steen ACN er de eneste i DK der kan tilbyde
dette produkt. Alle andre kalder det for fritid osv, men der er mange i DKL
der har fri når andre arbejder, hvem skal bestemme hvornår min fritid
ligger INGEN, derfor er ACN et supervalg

ps. Også for arbejdsløde

Med venlig hilsen

Henrik