Flashpen vs et kort
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 10-02-04 16:28

Jeg står og overvejer at købe mig en af de her små USB(2.0) drev/flashram
pens. Men har nu set at man faktisk billigere kan sammensætte et "sæt" af en
kortlæser til USB, og et CF kort. Så vidt jeg hurtigt kan overskue på
edbpriser.dk vil man med et sådan sæt, få flere MB pr kr...
Men så er spørgsmålet om det kan betale sig -rent hastighedsmæssigt ?

Selvfølgelig er det lidt nemmere og smartere med en lille pen, men ville
også lige overveje de andre muligheder først..

--
/Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-02-04 18:07

In article <4028f83e$0$17623$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
usenet@mandril.invalid says...

> Men så er spørgsmålet om det kan betale sig -rent hastighedsmæssigt ?

En flashpen er ikke hurtigere, men den er smartere.

Jeg bruger selv en cardreader og CF-kortet til mit kamera

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Yoda.dk - Lars

Dato : 10-02-04 18:36

Kan man få en kortlæser og et 256 mb kort for under 650 inkl moms ?

Venlig hilsen
Lars Andersen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-02-04 07:39

In article <402914dd$0$95037$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
larsREMOVE@REMOVEyoREMOVEda.dk says...

> Kan man få en kortlæser og et 256 mb kort for under 650 inkl moms ?

Kortlæseren kan fås til 100,-

256MB CF-kort er set til 437,- på edbpriser.