Mystisk.
Fra : Nina Svanholm

Dato : 10-02-04 15:42

Hej

For noget tid siden skrev jeg herind omkring spammail. Jeg havde fået en ind
som jeg jo ikke kunne få væk igen fordi jeg ikke kunne klikke på den uden at
den så åbnede sig og så havde vi balladen..... Nå, men jeg fik en masse gode
svar, og har også forsøgt at gøre noget ved det, men det er vist bare sådan
at det skal jeg lade være med Derfor har jeg "bestilt" en mand til at
komme forbi en dag han alligevel var på de kanter til lige at fixe
den...........og nu er den mail pludselig pist væk!!! Hvor er den? Den kan
vel ikke bare sådan forsvinde, eller hvad? Nå, men jeg kan vist godt ringe
og sige at han ikke skal komme forbi alligevel.

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Anet

Dato : 10-02-04 16:29

"Nina Svanholm" <ninasvanholm@_FJERN_DETTE_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4028f0cd$0$27389$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
at
> den så åbnede sig og så havde vi balladen

(klip)

Jeg ville nu være lidt nervøs hvis jeg var dig. Sådan som du fortæller så
virker det på mig som om en eller anden person har skaffet sig adgang til
din computer og måske selv har gået ind og slettet en mail fra dit
mailprogram.

--
~ Hilsen
Annette ~>

Fra : Nina Svanholm

Dato : 16-02-04 10:06

"Anet" <aneteng FJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev

> [...]
> virker det på mig som om en eller anden person har skaffet sig adgang til
> din computer og måske selv har gået ind og slettet en mail fra dit

Jamen hvordan kan det nu lade sig gøre? -og hvorfor skaffe sig adgang på min
pc´er for at slette en mail der er fuld af virus??? Hvad skal en eventuel
person på denne pc´er overhovedet?

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Anet

Dato : 16-02-04 10:37

"Nina Svanholm" <ninasvanholm@_FJERN_DETTE_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:40308cba$0$249$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
min
> pc´er for at slette en mail der er fuld af virus??? Hvad skal en eventuel

Man har før hørt om folk som kommer ind i andre folks computere og så
overtager styringen af dem og sender mails til folk som den oprindelige ejer
ikke har skrevet.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Nina Svanholm

Dato : 16-02-04 10:29

"Anet" <aneteng FJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Man har før hørt om folk som kommer ind i andre folks computere og så
> overtager styringen af dem og sender mails til folk som den oprindelige
ejer
> ikke har skrevet.

Nå, ja. Suuuuk, det er bare så træls sådan noget, jeg gider det bare ikke
hvis det er det der er sket. Nå, jeg må finde ud af noget...........

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Anet

Dato : 16-02-04 12:09

"Nina Svanholm" <ninasvanholm@_FJERN_DETTE_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:40309097$0$212$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
>
> Nå, ja. Suuuuk, det er bare så træls sådan noget, jeg gider det bare ikke
> hvis det er det der er sket. Nå, jeg må finde ud af noget...........

Kender du en der er rigtig dygtig til det med computere så du evt. kan få
noget firewall på som kan holde ubudne gæster ude.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Nina Svanholm

Dato : 02-03-04 15:33

"Anet" <aneteng FJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev

> Kender du en der er rigtig dygtig til det med computere så du evt. kan få
> noget firewall på som kan holde ubudne gæster ude.

Nu løser problemet sig selv, jeg kommer til at bruge en helt anden pc´er -så
ikke mere off topic i denne omgang....

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Malene P

Dato : 16-02-04 12:32

"Nina Svanholm" <ninasvanholm@_FJERN_DETTE_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4028f0cd$0$27389$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hej

Hej, Nina

1) Dit indlæg er DYBT off-topic i denne ng -søg råd i edb.sikkerhed eller
edb.sikkerhed.virus. Men ellers:
2) Prøv on-line scanning feks her:
http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp
3) Finder den kendte virus/orme, som den ikke kan fjerne, så find evt et
værktøj til at fjerne skidtet her:
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/tools.list.html
4) Her: http://www.datasikring.dk/spybot.asp findes værktøjer til at fjerne
andre former for skidt, men inden da, var det måske en god ide at tilkalde
in "mand" igen.

Held og lykke

mvh
Malene P