Put & Take om vinteren
Fra : Thomas Larsen

Dato : 10-02-04 15:17

Hejsa alle sammen.

Jeg sidder her i min vinterferie og får lyst til at tage ud og fiske lidt.
Men jeg har ingen erfaring i at fiske på denne årstid. Så er det jeg gerne
vil have nogle gode råd om, hvad for en slags madding jeg skal bruge, og
evt. hvilke slags spinner og hvor dybt jeg gå mod bunden.

På forhånd tak

Thomas

Fra : Michael Boysen

Dato : 11-02-04 01:57

Thomas Larsen wrote:

> [...]
> vil have nogle gode råd om, hvad for en slags madding jeg skal bruge, og
> evt. hvilke slags spinner og hvor dybt jeg gå mod bunden.

Hej Thomas

Jeg er ikke den store p&t ekspert, men jeg har et par råd til dig.
Jeg har tidligere haft succes med swimfeeders fisket med quivertip eller
bidmelder (kombineret med en slags bolt-rig.)
De er svært at rådgive dig på baggrund af de få oplysninger, men lidt
flydende powerbait fisket ca. en halv meter over bunden (holdt nede af
et splithagl), er meget ofte den helt rette medicin!

P&T søer er ret forskellige - alt fra tidligere gadekær til dybe
grusgrave, hvorfor der ikke kan svares mere konkret på dit spørgsmål......

Venlig hilsen
Michael Boysen