Valg af tre-i-en printer...
Fra : Svend Emil

Dato : 10-02-04 10:38

Hej

Jeg står overfor at anskaffe mig en tre-i-en printer, men hvad skal jeg
vælge ?

Prisen skal gerne ligge mellem 1500 - 2000 kr.

Min far har netop erhvervet sig en Brother DCP 4020C Print-Copy-Scan
printer, og den må gerne være på samme niveau, både hvad angår
udkrifthastighed/kvalitet samt funktionalitet.

Jeg kan se i gruppen at der både er folk der taler gfor og imod forskellige
mærker, og netop derfor vil jeg gerne høre om der er alternativer inden for
andre mærker.

Ligeledes er blækket et kapitel for sig... I min fars printer er der fire
patroner (Sort, Rød, Grøn, Blå), og jeg tror det er meget smart at hver
farve har sin egen patron, men jeg ved dig ikke med priser på disse.

Håber på et par hjælpende ord, og FUT mig endelig videre hvis der er en
gruppe der er mere relevant end denne.

Svend Emil

Fra : AM6000

Dato : 10-02-04 11:01

Svend Emil wrote:
> [...]
> farve har sin egen patron, men jeg ved dig ikke med priser på disse.
>
> Håber på et par hjælpende ord, og FUT mig endelig videre hvis der er en

HP psc 2110 bliver rost til skyerne inde på edbpriser.dk.

/Alex

Fra : Svend Emil

Dato : 10-02-04 11:21

"AM6000" <acm-=crop this=-@h-daugaard.dk> skrev i en meddelelse

> HP psc 2110 bliver rost til skyerne inde på edbpriser.dk.

Ok, det ser jo meget lovende ud med pris og funktionalitet.
Jeg kan dog ikke læse ud fra siden (trods de mange oplysninger), om der er
seperate blækpatroner, om sort er een patron, og farverne en anden ?

Svend Emil

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-02-04 12:05

Svend Emil wrote:

> [...]
> Jeg kan dog ikke læse ud fra siden (trods de mange oplysninger),
> om der er seperate blækpatroner, om sort er een patron, og

Det er en ganske udmærket printer, men den er dyr i drift og der
bruges en sort patron og en med alle farverne i (nr 56+57).

Tag fx et kig på Brothers MFC-890:
- Seperate patroner og så er der også fax i, patronerne
heddder LC600.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund