Hvor kan man unlocke en Z200 ??
Fra : lars

Dato : 09-02-04 23:58

Er der nogen stedder hvor det er
muligt at unlocke en sony ericsson Z200 ??

hilsen lars

Fra : helloo.dk

Dato : 10-02-04 18:13

"lars" <xxx@xxx.dk> wrote in message
> Er der nogen stedder hvor det er
> muligt at unlocke en sony ericsson Z200 ??

Jeg mener ikke at der findes en Sikker løsning i hele DK på dette tidspunkt.
Men vi arbejder hårdt på sagen, så mon ikke snart det vil lykkes??
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af DCT4 telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Olsen

Dato : 10-02-04 22:30

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
> "lars" <xxx@xxx.dk> wrote in message

> Jeg mener ikke at der findes en Sikker løsning i hele DK på dette
tidspunkt.
> Men vi arbejder hårdt på sagen, så mon ikke snart det vil lykkes??

Det er muligt du mener det......
Vi har nu ellers låst en del op af denne model efterhånden......
Mvh. Steff

Fra : helloo.dk

Dato : 11-02-04 00:09

"Olsen" <nasty@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Det er muligt du mener det......
> Vi har nu ellers låst en del op af denne model efterhånden......

Kan du så ikke fortælle mig hvilket Team der har udarbejdet dette? Eller er
det noget hjemmelavet noget som ikke er gennemtestet endnu?
Hilsen Dan

Fra : helloo.dk

Dato : 11-02-04 10:43

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote in message
> [...]
er
> det noget hjemmelavet noget som ikke er gennemtestet endnu?

Tænkte det nok... ingen svar... Så det er nok endnu en historie...
Hilsen Dan

Fra : Olsen

Dato : 11-02-04 14:19

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
> "helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote in message

> Tænkte det nok... ingen svar... Så det er nok endnu en historie...

Hvad tænkte du nok, din latterlige nar.
Du forventer vel ikke at jeg svarer dig, når du sviner mig til og påstår jeg
er en løgner, blot fordi jeg kan fjerne simlås på en mobil som du åbenbart
ikke magter.
/ steff

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-02-04 14:48

Olsen skrev:

> [...]
>er en løgner, blot fordi jeg kan fjerne simlås på en mobil som du åbenbart

Dan er vanvittig dygtig til at drage forhastede konklussioner - det må
man give ham.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - k(l)ik forbi...
Telefonnumre (i serier) til salg:

Fra : Anders Skalsted - ww~

Dato : 11-02-04 19:33

"Lasse siddesaard" skrev i en meddelelse

> Dan er vanvittig dygtig til at drage forhastede konklussioner - det må
> man give ham.

endnu et eksempel på at lasse blander sig unødigt ( lige som jeg gør her ved
at påpege dette ) men lasse nægter som regel kategorisk at være en type der
blander sig, dette står jeg dog ved ( at jeg blander mig... )

steff... godt der endelig er nogle låse der ikke driller.... how goes m8...

--
MVH

Anders Skalsted - Din Unlocker
www.dinunlocker.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-02-04 20:19

Anders Skalsted skrev:

>endnu et eksempel på at lasse blander sig unødigt ( lige som jeg gør her ved
>at påpege dette ) men lasse nægter som regel kategorisk at være en type der
>blander sig, dette står jeg dog ved ( at jeg blander mig... )

Det var en indskudt bemærkning, ja - og hvis du mener den var unødig,
så er du velkommen til det. Hvornår nægter jeg, at jeg blander mig.
Jeg "blander" mig (dvs. skriver et indlæg) lige når jeg vil.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - k(l)ik forbi...

Fra : Olsen

Dato : 11-02-04 23:49

"Anders Skalsted - www.dinunlocker.dk" <anders.p@m.dinunlocker.dk> skrev i
en meddelelse news:402a7572$0$270$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> steff... godt der endelig er nogle låse der ikke driller.... how goes
m8...

griner....... tak det går.
pas nu på med at kalde folk "øgenavne", du husker vel hvordan det gik mig

sender dig lige en mail
Mvh. Steff

Fra : helloo.dk

Dato : 11-02-04 19:34

> Dan er vanvittig dygtig til at drage forhastede konklussioner - det må
> man give ham.

Du har vist ikke noget at skulle have sagt i denne tråd...

Men da du alligevel er her.. Dig som ikke er løgner..??
Mange af mine kunder vil ikke bruge dig da de siger du selv har lavet din
gæstebog... Hvordan det har jeg spurt.. Tja.. siger de.. det er de samme
stavefejl der går igen og igen på hele siden...
Så det er også løgn siger de!! Men hvad ved jeg
Hilsen Dan

--
øje for øje, tand for tand...
kom til helloo.dk, hvis du skal bruge en ordenligt mand...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-02-04 20:19

Dan skrev:

>Du har vist ikke noget at skulle have sagt i denne tråd...

"Ikke noget at sige"? Jeg skriver når jeg vil, og det er der såmænd
ikke noget galt med.

> [...]
>stavefejl der går igen og igen på hele siden...
>Så det er også løgn siger de!! Men hvad ved jeg

Du kan tro hvad du vil, det er fint med mig. Det er dog ikke fint med
mig, at du stempler mig som løgner på baggrund af ting og sager som
ikke holder en meter. Sidst vi snakkede om det, så hoppede du ud af
debatten, du sagde noget i retning af, at du ikke ville være med til
at tage den offtopic-snak.

Jeg mener jeg staver udmærket, og det er korrekt, at der er stavefejl
i folks indlæg i gæstebogen - de er nemlig uredigerede.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - k(l)ik forbi...

Fra : Th Frydensberg

Dato : 11-02-04 20:36

"helloo.dk" wrote:

> [...]
> stavefejl der går igen og igen på hele siden...
> Så det er også løgn siger de!! Men hvad ved jeg

Du skriver det, vi andre tænker !
/th

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-02-04 20:41

Th Frydensberg skrev:

>Du skriver det, vi andre tænker !

Tja, tænk I bare, det gør ikke mig noget. Der er da også kunder der
henvender sig om spørger - og hvordan i alverden skulle jeg egentlig
kunne bekræfte, at det er mine kunder der skriver i gæstebogen? Det er
flere gange blevet overvejet, om den skal sløjfes, af netop denne
årsag, men jeg tror nu stadig den gavner mere end det modsatte.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - k(l)ik forbi...

Fra : helloo.dk

Dato : 12-02-04 08:20

>men jeg tror nu stadig den gavner mere end det modsatte.

Det er vel derfor du slev har skrevet den....
Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-02-04 10:50

Dan skrev:

>Det er vel derfor du slev har skrevet den....

Suk - hvordan konkluderer du det?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - k(l)ik forbi...

Fra : Anders Skalsted - ww~

Dato : 12-02-04 09:33

"Lasse Hedegaard" skrev i en meddelelse

> [...]
> flere gange blevet overvejet, om den skal sløjfes, af netop denne
> årsag, men jeg tror nu stadig den gavner mere end det modsatte.

du har jo alle mulige (bort)forklaringer på alt hvad der måtte blive sagt

så se denne her

http://www.firmacheck.dk/Info.asp?website=www.simlock.dk

den ser ikke god ud...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-02-04 10:56

Anders Skalsted skrev:

>du har jo alle mulige (bort)forklaringer på alt hvad der måtte blive sagt

Ja, jeg prøver da at forklare hvordan tingene hænger sammen - skulle
jeg lade være med det?

>så se denne her
>
>http://www.firmacheck.dk/Info.asp?website=www.simlock.dk
>
>den ser ikke god ud...

Næh, det har du ret i. Jeg kendte ikke websitet før nu, og det ser da
mærkeligt ud, at man på ingen måde kan se hvem der har skrevet det -
jeg vil prøve at tage kontakt til firmaet bag - det kan være de har
nogle oplysninger, så jeg kan komme i kontakt med den person (som jeg
tvivler på overhovedet har været kunde) der har skrevet det.

Hmm, "anmeldelsen" er kun 2 dage gammel...

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - k(l)ik forbi...

Fra : Anders Skalsted - ww~

Dato : 12-02-04 11:50

> [...]
> tvivler på overhovedet har været kunde) der har skrevet det.
>
> Hmm, "anmeldelsen" er kun 2 dage gammel...

så var det vel godt at jeg henledte din opmærksomhed på det !

at anmeldelsen kun er 2 dage gammel, gør den vel ikke ringere , eller ?

så vidt jeg er inforformeret skal man selv rette henvendelse til firmaet,
for at komme på listen, men jeg kan jo være fejlinformeret (dette vil jeg
lade stå hen i det uvisse indtil du højst sandsynligvis korrigerer mig )

så er det jeg må spørge, hvorfor du tvivler på at det er en kunde, har du da
ingen ?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-02-04 12:43

Anders Skalsted skrev:

>at anmeldelsen kun er 2 dage gammel, gør den vel ikke ringere , eller ?

Det er bare pudsigt, specielt da jeg ikke har haft nogen utilfredse
kunder længe (ikke nogen der har givet lyd i hvert fald, og jeg kan
ikke se der skulle kunne være nogen, der ikke mener de har fået god og
hurtig betjening).

>så vidt jeg er inforformeret skal man selv rette henvendelse til firmaet,
>for at komme på listen, men jeg kan jo være fejlinformeret (dette vil jeg
>lade stå hen i det uvisse

Så vidt jeg kan se, så kan man anmelde firmaer helt uden firmaets
indblanding.

>indtil du højst sandsynligvis korrigerer mig )

Suk... Skal jeg sige du har ret, når det ikke ser sådan ud?

>så er det jeg må spørge, hvorfor du tvivler på at det er en kunde,

Fordi jeg sørger for, at kunderne går tilfredse herfra (selvfølgelig
ikke for enhver pris, men så godt som).

Det er længe siden der har været nogle utilfredse, men det hænder da
at folk skriver noget dårligt i gæstebogen (det er så stort set altid
enten med en falsk emailadresse, eller en mailadresse som der aldrig
har været en kunde der har benyttet - og hvor der ikke svares tilbage
på en opfølgning herfra). Om det er bitre konkurrenter, eller folk der
bare vil lave ballade, det skal jeg ikke kunne sige - men oftest er
sproget meget ens - en masse bandeord og generel tilsvining (samt af
og til en henvisning til en konkurrent). Sådanne indlæg bliver
selvfølgelig slettet, det står også på siden.

>har du da ingen

Utilfredse, jo - men ikke mange. Ja, jeg ved godt, at du mente noget
andet, men sådanne "skjulte" nedgørelser ser jeg intet formål med.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - k(l)ik forbi...

Fra : helloo.dk

Dato : 11-02-04 19:29

> Hvad tænkte du nok, din latterlige nar.

Kan du ikke snakke ordenligt burde du ikke være her i news..

> [...]
jeg
> er en løgner, blot fordi jeg kan fjerne simlås på en mobil som du åbenbart

Jeg sviner dig ikke til, men fortæller dig den info som jeg har og hvad
resten af befolkningen ved omkring Z200. Du har haft mulighed for at
bekræfte eller afkræfte at det er hjemmefusk eller om der er et Team som er
fremme med den sikker løsning til den omtalte model når nu SEfigther + DIV
usb eller Tornadoflasher ikke kan klare denne model. Og det er jo dem som er
længst fremme med software til Sony Ericsson modellerne..
At du tager det til dig som om jeg sviner dig til kan jeg jo ikke gøre for..

Og Nej jeg kan ikke klare den model fordi der ikke findes en SIKKER løsning
endnu fra mine leverandøre..

Hilsen Dan

Fra : 12unlock.dk

Dato : 17-02-04 10:26

> Jeg mener ikke at der findes en Sikker løsning i hele DK på dette
tidspunkt.
> Men vi arbejder hårdt på sagen, så mon ikke snart det vil lykkes??
> Hilsen Dan

Dem der har SE-Fighter HAR faktisk fundet en sikker løsning ved en
decustomize flash, men jeg mener det er på nogle bestemte SW versioner.

Mvh. Lars, 12unlock

www.12unlock.dk

Fra : helloo.dk

Dato : 17-02-04 18:34

"12unlock.dk" <info@12unlock.dk> wrote in message

> Dem der har SE-Fighter HAR faktisk fundet en sikker løsning ved en
> decustomize flash, men jeg mener det er på nogle bestemte SW versioner.

Netop denne måde jeg advare imod da denne løsning ikke er en ret pålidelig
løsning.
Se mere på www.helloo.dk
Men DIVusb kommer med en løsning indenfor 1 uge...
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af Nokia telefoner